24 ביולי 2019

פסטיבל של פעם בעשרים שנה

בתור חובבת הארי פוטר מושבעת שהצליחה להדביק את בכורי בן השמונה וחצי באהבה הזו...הפסטיבל הזה זו התרגשות וקסם...

אז קבלו את כל המידע רגע לפני שאני מגיעה (ההתרשמות שלי תגיע אחרי שאהיה שם והפעם בפוסט משותף עם הבן שלי).

"עולמו הקסום של הארי פוטר" הרשמי מגיע לישראל
לאירוע ענק וחוויתי בדיזנגוף סנטר
דיזנגוף סנטר יארח לראשונה בישראל את עולמו הקסום של הארי פוטר במתחם ענק המאפשר לחוות באופן ממשי את הקסם שעומד מאחורי הספרים והסרטים שכבשו את העולם.
האירוע מתקיים בשיתוף פעולה יוצא דופן עם Warner Brothers, LDI וספרי עליית הגג וידיעות ספרים, לרגל ציון 20 שנה להוצאת הספר הראשון במהדורה העברית.

בפעם הראשונה תיפתח בישראל חנות פופ-אפ ובה מאות מוצרים מקוריים מעולמו של הארי פוטר ותראה אור מהדורה בלעדית של סדרת הספרים בעטיפות חדשות (אני עוד לא יודעת מה המחירים).

באירוע שיימשך חמישה שבועות יוצב רציף 9 ו 3/4 כמו שאנחנו מכירים מהסרטים, תלבושות מקוריות, ייפתח פונדק משקאות ואוכל ברוח ספרי הארי פוטר, מתחמי פעילות לכל הגילאים, תערוכות, הרצאות, סדנאות והקרנות מיחדות.

המתחם יתפרש על פני 500 מ"ר ויציע מגוון פעילויות חווייתיות לכל המשפחה ברוח סדרות הספרים והסרטים של הארי פוטר.

אז למה לצפות?

תערוכת אמנות בהשראת הארי פוטר שתוצג ברחבי הסנטר, אביזרי תפאורה מקוריים ודמויות מעולם הארי פוטר שיובאו מאולפני הארי פוטר בלונדון ויוצגו תחת אבטחה מיוחדת, חלל שלם בקומת הקרקע שיציג העתק מדויק של רציף הרכבת 9 ו-3/4 לידו ניתן להצטלם עם העגלה המפורסמת ועמדת צילום "גרין סקרין" בה יוכלו המבקרים להצטלם על מגוון רקעים וסצנות מתוך הסרטים.

תמונת יח"צ
חנות קונספט ייחודית בשטח של כ-250 מ"ר, תורכב מארבע חנויות המעוצבות כל אחת ברוח אחד מארבעת הבתים של בית הספר לקוסמים הוגוורטס. בדומה לחנויות המותג בלונדון בחנות יהיו כ- 350 מוצרים מקוריים שונים, שיובאו או יוצרו במיוחד לאירוע 20 השנה בישראל , כשרובם נמכרים לראשונה בישראל בשיתוף הרשתות טויס אר אס, אורבניקה, ברוריה, פאזלנד וצומת ספרים.

תמונת יח"צ

בתוך החנות הענקית תיבנה ספרייה מיוחדת עם אח בוער, בו ניתן לעיין בספרי הארי פוטר הישנים והחדשים, באלבומים ובפריטים מיוחדים. 

תמונת יח"צ
לצד החנות יוקם דוכן "פונדק שלושת המטאטים" בו הניתן יהיה לטעום את המשקה המפורסם מהספרים – "הבירצפת", המורכב מבירה וקצפת (אני רוצה בירצפת!!! וסוכריות מגעילות ושוקולד צפרדע) , שיוגש בגרסה נטולת אלכוהול, וניתן יהיה לטעום מאכלים שונים בהשראת ספרי הארי פוטר כגון קאפקייקס מיוחדים וקינוחים נוספים ומפתיעים.

בקולנוע לב יתקיים אירוע קולנועי חד פעמי וקיצוני במסגרתו יוקרנו שמונת סרטי הארי פוטר ברציפות, נינטנדו תציב לרווחת המבקרים עמדות סוויטץ חדשות עם משחקי הארי פוטר, מצנפת המיון תגלה לכם לאיזה בית אתם מיועדים בצירוף תעודה רשמית (רק לא סלית'רין, רק לא סלית'רין), יתקיימו חידונים, סדנאות כישוף, לימוד לחשים עם שרביטים, אימוני קסם עם טאבלטים, סדנת תחפושות, הקרנת קטעים מיוחדים, הרצאות ועוד..

מספרי עליית הגג וידיעות ספרים נמסר :"הקסם הזה עובד כבר 20 שנה ויעבוד עוד שנים רבות. כל מי שקורא את הספר הראשון לא יכול להניח אותו מהיד ובאופן טבעי עובר לשאר ספרי הסדרה. למעלה ממיליון וארבע מאות אלף ספרים מספרי הארי פוטר בעברית נמכרו עד היום והם מבטאים את האהבה הבסיסית של כל אחד מאיתנו לסיפור טוב".

מתי?
21 ביולי-23 באוגוסט , ימים א'-ה' בין השעות 11:00-21:00 ובימי שישי בשעות 10:00-15:00, רק בדיזנגוף סנטר, תל אביב.
אני מגיעה ביום שישי הקרוב...זו עם הגלימה והשרביט (והשיער הכחול), מוזמנים לבוא ולהגיד שלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה