17 ביולי 2019

מטיילים עם ילדים והפעם איזור ניר דוד

אחרי שטיילנו בצפון הרחוק והאהוב התחלנו לתכנן את הטיול הבא שלנו...בחלק מהמקומות כבר היינו הן המוזמנים של המקום והן באופן פרטי.
אבל לא משנה כמה פעמים היינו שם, אנחנו תמיד חוזרים ונהנים כאילו זו הפעם הראשונה.

רק קחו בחשבון שמאד חם שם בתקופה הזו והצטיידו בקרם הגנה, כובע והמון מים.

העמסנו את המזוודה, התיקים והילדים לאוטו ויצאנו שוב לדרך (פוסט נפרד יוקדש לאיך לשרוד את הנסיעה)...
היעד הראשון שלנו הוא גן גורו, לא משנה כמה פעמים נהייה שם זה תמיד מרגש להאכיל קנגורו מכך ידינו (אני לא יודעת מי מתרגש יותר אני או הילדים? - ברור לכם שאני כן?!)...נחפש קנגורו תינוק בכיס של קנגורו אמא (איך אומרים בכלל קנגורו נקבה?),
נאכיל את הלורים בשיפודי פירות, מתרגש כשהם יתיישבו לנו על הראש או על הכתף (הפעם אני אהיה על תקן הצלמת), נשחק מחבואים ותופסת במבוך הדינוזאורים (איך הילדים שלי אוהבים דינוזאורים) ועל הדרך גם נלמד עליהם עוד דבר או שניים...
וכמובן ששוב נחזור למתחם הקנגורו (כי אמא רצתה)
כל שנה יש חידוש או גיוון לחודשי הקיץ והשנה באוגוסט יפתח מתחם פעילויות קרח באוהל ממוזג באווירה חורפית. המחמם יפעל במהלך כל חודש אוגוסט בימים א'-ה + שבת בשעות 11:00-14:00 | 15:00-18:00 והוא יהיה כלול במחיר כרטיס הכניסה לגן גורו.
במתחם פעילויות הקרח נכנס לאוהל הקר דרך מנהרת קור עם פתיתי שלג, נרכיב משקפי שלג ובעזרת איזמלופטיש עץ נחצוב יהלומים מתוך גושי קרח, בהמשך ניכנס לתוך כדור שלג מתנפח ענק ונצטלם עם שלג באוויר, בעמדת היצירה ניצור תליון מחרוז קרח, ונכין משקה קרח אישי מגושי קרח שנגרד בתוספת תרכיז שנבחר.

צילום: אורית אנוך



השנה יש לי שתי ההתלבטויות: הראשונה היא האם לגוון ולעשות השנה סיור לילה,  ואז נכיר ונצפה במגוון בעלי חיים אוסטרלים פעילי לילה, ננסה לפצח כתב חידה עתיק שהשאירו האבוריג'ינים תוך כדי מציאת התשובות בין שבילי המבוך והדינוזאורים המוארים.
 (סיורי הלילה בגן גו-יורה וגן גורו מתקיימים בחודש יולי בימי א' ו-ה' ובחודש אוגוסט בימים א', ג', ה' בשעה 19:30).

והשניה היא איפה נלון? בפעם הקודמת ישנו
בצימרים של אירוח ניר דוד, היה כל כך כיף שהילדים עוד זוכרים ומבקשים לחזור לשם.
חדר מאובזר ומרווח, מיטה נוחה ורכה, ז'קוזי באמצע החדר...פינוק!
טיילנו קצת בקיבוץ, הזמנו פיצה טעימה ממישהי בישוב (מצטערת שאני לא זוכרת את שמה אבל במקום בטוח ידעו על מי אני מדברת) שאכלנו על המרפסת ולמחרת אכלנו ארוחת בוקר בקיבוץ, האכלנו את הדגים (מקבלים לחם יבש במקום) או שאולי ננסה את חניון הלילה של רשות הטבע והגנים גן השלושה (שם עוד לא היינו אבל קיבלנו המלצות חמות), נביא איתנו אוהל ואוכל ובעצם נעשה קמפינג (אנחנו אוהבים לעשות קמפינג)...
למחרת בבוקר גם ככה תכננו להיות בגן השלושה לטייל במקום ולהשתכשך בבריכות ולהעביר חצי יום בכיף שלנו...התלבטות...מפנק או קמפינג?


התמונה נלקחה מהאתר
בחצי יום השני, אחרי שנתייבש ניסע לטייל בפארק המעיינות (כבר היינו, אבל תמיד כיף לחזור), שנה שעברה עשינו את האסקייפ פארק, שזה פארק בריחה על קלאב קאר, והצלחנו לפתור את כתב החידה...יש!!!
הכתב חידה הוביל אותנו בעצם לנקודות שונות בפארק וכך גם טיילנו, גם למדנו על המקום וגם נהננו. הילדים היו עסוקים ומאושרים וזה הכי חשוב.

תמונת יח"צ 
השנה נצטרף  לסיור רכוב ומודרך בפארק המעיינות עם מדריך מלווה בנהיגה עצמית (וזה חשוב לנו) בנוף הפתוח. לפי מה שנאמר לנו נעצור למסלול בשביל הרטוב, נמשיך בנסיעה בין שדות חקלאיים, בריכות דגים ומעיינות צלולים נעצור לטבילה והתרעננות (מזמן לא היינו רטובים).
בטח יהיה פיקניק ליד נחל הקיבוצים...אז נביא איתנו ארוחת ערב ולבסוף נחזור הביתה עייפים אך מרוצים (או שנשאר ללילה נוסף, בתוכנית נתונה לשינויים...מוזמנים להמליץ...).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה