23 ביולי 2019

אנימקס 2019 - הפסטיבל בה"א הידיעה

בשבוע הבא יחל אנימקס 2019 - הפסטיבל הבינלאומי ה-19 לאנימציה, קומיקס וקריקטורה – 30.7-3.8 – חגיגת המצוירים של ישראל.

פסטיבל "אנימיקס" הוא המסגרת היחידה בארץ שאוצרת את החומרים המעניינים והחדשניים לקהל הרחב ולמיטיבי הלכת בתחומים אלו. במשך ארבעה ימים מלאים יוקרנו סרטי אנימציה באורך מלא מהארץ ומהעולם ואסופות סרטים קצרים למבוגרים ולילדים על מגוון רחב של נושאים; יתקיימו מפגשים וכיתות אמן, תכניות ואירועים למבוגרים סדנאות קומיקס לילדים ונוער, תערוכות קריקטוריסטים, ושוק קומיקס במתחם הסינמטק.

להלן כמה המלצות לילדים (ולילדים בנפשם), ובלי טיפת ציניות זו דרך נפלאה לחבר את ילדינו לאהבתנו

הקרנת בכורה של שני פרקים חדשים של הסדרה 'עמק המומינים':
היישר מפינלנד, בחסות שגריר פינלנד בישראל, הקרנת בכורה ישראלית להפקה מושקעת ויוקרתית של הסדרה "עמק המומינים".
לפני ההקרנה -דברי רקע על הספר והסדרה מפי תמר הוכשטטר -סופרת, מאיירת ומרצה על תרבות. מייסדת ועורכת שותפה בכתב העת הפנקס לספרות ותרבות ילדים.

משפחת החיות המיתולוגיות חיה בעמק קר, שאינו מופרע ע"י בני אדם, אך מלא יצורים שונים המצליחים לחיות יחד בהרמוניה. זהו עולם ללא בני אדם אך עם אנושיות מרגשת ודמויות עמוקות ומצחיקות. הסדרה מעלה ערכים כקבלת האחר, אינדיבידואליזם ורגישות לטבע, שנראים רלבנטיים מתמיד.
הסדרה היא עיבוד חדש לסדרת הספרים והקומיקס האהובים של טובה ינסון . התסריטים מבריטניה, אנימציה מרהיבה מפינלנד, ושחקנים מהשורה הראשונה. סידרה מרגשת, עמוקה ומשמחת המתאימה למבוגרים וילדים כאחד.

אנגלית בתרגום עברית (לא מדובב) לכל המשפחה ולכל המעוניין – 60 דקות
שלישי 30.07 / שעה 17:30
שישי 02.08 / שעה 13:00
שבת 03.08 / שעה 16:30

אקשן מנגה בכל הכוח:
תמיד רציתם לדעת איך להפוך את הדף שלכם לשדה קרב? איך הופכים דף רגיל, מדף חלק לזירת לחימה או סצנת אקשן? המנגה-הקומיקס היפני, ידוע ביצירת סיפורים שלמים מלאים בקרבות, תחרויות ותנועה עוצרת נשימה שיוצאת מתוך הדף. בסדנה זו נדבר על תנועה ודינמיות ביצירת דף הקומיקס ואילו כלים משתמשים בקומיקס היפני כדי ליצור אווירה שכזו. עם גיא לנמן, יוצר כותר הקומיקס אקשן בסגנון מנגה הישראלי: "ארדור".

מגיל 11 – כ-60 דקות
שלישי 30.7 / 16:00

פלואי:
סרט אנימציה מחמם את הלב על חופמי צעיר (סוג של ציפור חופים בעיקר בים הצפוני) שאינה מוכנה היטב לתעופה, ולכן מתנתקת ממשפחתה הנודדת למרחקים בבוא החורף הקשה. עתה חייב פלואי- החופמי הצעיר לגייס את חוכמתו, אומץ ליבו ואת מזלו על מנת לשרוד את החורף הקפוא ושלל הטיפוסים המזדמנים בדרכו. הוא חולם ומצפה לפגישה עם אהוביו בחזרתם הצפויה, בבוא האביב.

סרט מומלץ, עם חום "אנושי" נוגע ללב, הומור ומתח, עתיר פעילות ודמויות מפתיעות ומשעשעות.

מתאים לילדים בגילאי 5-10. מדובב לעברית – 83 דקות
רביעי 31.07 / שעה 13:00
שישי 02.08 / שעה 12:00
שבת 03.08 / שעה 13:30

תמונת יח"צ

חוגגים עם ארתור ובלו:
דובי קייך, הקומיקסאי הוותיק שסדרת הקומיקס שלו "ארתור ובלו" מתפרסמת כבר יותר מעשרים שנה, ינחה סדנת קומיקס לילדים. בסדנה יציג תהליכי עבודה, ידגים כיצד הוא מצייר וינחה את הילדים ביצירת קומיקס משעשע משלהם.

לילדים מגיל 7.
שלישי 30.07 / שעה 16:00
רביעי 31.07 / שעה 10:00
שבת 03.08 / שעה 10:00

איך עושה שפן:
איך נשמעות הנעליים של מיני מאוס? איזה קול עושה הירח?
כשמציירים עולם באנימציה -פס הקול מעיר אותו לחיים. במפגש ייקח אותנו אופיר גל, אל מאחורי הקלעים, נתנסה ביחד ביצירת אפקטים לסרטים, ונראה איך אפשר לשנות את הסיפור עם שינוי פס הקול.

אופיר גל הוא מלחין ומעצב פס קול ובעלים של Sofa Sound studio, שיצר מאות קטעי מוזיקה וערך סרטי אנימציה רבים בכלים שונים, בהם גם קול, וכמובן- עבודה עם שחקנים.

הרצאה והפעלת הקהל | מיועד לבני 5 ומעלה – 50 דק'
רביעי 31.07 / שעה 11:30
שבת 03.08 / שעה 11:30

השנה אני מתכננת להביא את בניי ולנסות לגרום גם להם להתמכר...מוזמנים להצטרף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה