8 ביולי 2019

מטיילים עם ילדים - מתחילים

מאחר ואני מאד אוהבת לטייל עם הבנדיטים שלי, נקרא להם דבר 1 ודבר 2...ומאחר ששני הבנים שלי צריכים כל הזמן להיות בתנועה מתמדת או החשיבה מתמדת החלטתי לשתף אתכם הטיולים שעשינו או שאנחנו מתעדים לעשות.
על מה שעשינו ואיפה שישנו אציין ומה ששמענו ואני עתידים לעשות, אכתוב ולאחר שאכן נסמן v על המקום אחזור לספר או לקטר (כי בכל זאת אני חצי פולניה).
ונתחיל את מסענו בצפון הרחוק, הירוק (בסתיו ובאביב) והזורם...מדובר על טיולים שעשינו כמשפחה (ללא לינה), בשלוש גיחות שונות אבל נשבענו שהקיץ חוזרים עם לינה!
בתור מי ששירתה ברמת הגולן ולמדה שלוש שנים בתל חי, הצפון זורם בעורקיי וזו אהבתי הראשונה.
נתחיל בהגעה לבוטיק השוקולד דה קרינה בעין זיוון (אני כבר הייתי, לילדים זו תהיה הפעם הראשונה), פנינה קטנה ושוקולדית,ש השוקולטיירית קרינה צ’פלינסקי דור שלישי למשפחת שוקלטיירים מארגנטינה.
ההרגשה שנכנסת לספר צ'רלי בממלכת השוקולדה ללא האומפה לומפה (הבאתי אותם מהבית)
נלך בעקבות הריח, נרייר, נצפה בסרט על המקום, סיור קצר וסדנת שוקולד כייפית לקטנים ולגדולים...ולבסוף מקמח בגלידת (שוקולד כמובן).
אם אתם מטיילים בסוף"ש אז תדעו שהמקום שומר כשרות ולכן סגור בשבת.
לפרטים נוספים היכנסו לאתר דה קרינה
התמונה לקוחה מהאתר

היעד הבא שלנו הוא טיול לנחל שניר עם מימיו הקפואים...מסלול שעשינו לא פעם ולא פעמיים אבל תמיד כיף לחזור אליו...
וברור שנטייל במים (אז הצטיידו בהתאם)
וברור לכם שבחרנו במסלול הארוך...עם הבריכות הקטנות, המפלים הקטנים, המים הקפואים והרבה טבע.
השמורה הינה בתשלום למי שאינו מנוי לרשות הטבע והגנים מידע על נחל שניר

שוקולד ומים תמיד גורמים לי (וכשאני אומרת לי אני מתכוונת לנו) להיות רעבה, אז בדרכנו למקום הלינה (שאני עוד מתלבטת לגביו) נעצור במסעדת דג על הדן שבכניסה לקיבוץ הגושרים (אותה אני זוכרת עוד מילדותי כשהיו רק כמה שולחנות פיקניק) לדג פורל טרי, טרי בתנור...(לשמחתי הילדים שלי זורמים איתי).
עד שהדגים יהיו מוכנים נטייל בשבילי המסעדה המוצלים או שננסה את פדיקור הדגים.
דג על הדן 

ופה יש לנו התלבטות, איפה לישון? באף אחד מהמקומות לינה לא היינו, אך המליצו לנו על כל אחד ואחד מהם (אחרי שנהיה כמובן שנדווח או נקטר).
ההתלבטות היא בין הקמפינג של דג על הדן, קרוב ונוח, נקי ומוצל.
לבין קמפינג ירוק על הנחל שבו אני לא צריכה להביא איתי כלום (חוץ מאשר את המשפחה שלי ואותי), המקום על גדות נחל החצבאני, כך שפכפוך מים זו מוזיקת הרקע.
המקום נעים,נקי , פסטורלי שפשוט לא רוצים לעזוב...
קמפינג ירוק על המים
או שאולי נלך לישון ביעד הבא שלנו שהוא קייאקי כפר בלום, מסתבר שבמקום ישנם אוהלים ממוזגים (שילוב של טבע, מים ומזגן נשמע לי מופלא), מקבלים אוהל משפחתי עם מזרונים, קרוב למים...כאשר מסביב יש את כל מה שצריך לקמפינג.

למחרת, לא חשוב איפה נישן ניסע ליום שלם, רטוב ואתגרי בקייאקי כפר בלום (שכל שנה אנחנו חוזרים אליו ואף פעם לא נמאס לנו).
זה לא חשוב באמת ממה נתחיל, מסרט התלת מימד או מהאומגה למים...ברור שלא נוותר על קיר הטיפוס, הטופ רופ (פארק החבלים) וגולת הכותרת קייאקים (במסלול המשפחתי כמובן), עצירה קצרה (הכל יחסי) לאבטלה במים הקרים או לפיקניק קצר על גדות הנהר (או גם וגם) והופ חזרה לקייאק.
ארוחת שניצלונים, שוב פארק חבלים, מקלחת וחזרה הביתה...עייפים אך מרוצים.
קייאקי כפר בלום.
                  
התמונות לקוחות מהאתר

בפוסט הבא, טיול חדש, מקום חדש והרפתקאות חדשות...
צאו, טיילו, תהנו ותשמרו על עצמכם ועל היקרים לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה