8 באפריל 2019

האביב הגיע למרכז מהותי

במה צמחתי השנה? מהן ההעדפות שלי?
פעילות מיוחדת לפסח והפנינג אביבי במרכז מהותי
מרכז מהותי מזמין את המבקרים להשתתף בפעילות הדגל של המרכז "זמן מהותי". במיוחד לכבוד הפסח, יוחבאו בתוך בריכת הכדורים מעוררי מחשבה, "אפיקומנים" בצורת מצה. המשתתפים יצטרכו למצוא את האפיקומן שלהם בין הכדורים ולענות על שאלות הכתובות באפיקומן, לדוגמה: מה אני אוהב לעשות בחופש? במה אני פרחתי השנה? ועוד.  דרך השאלות יוכלו המשתתפים לגלות את הכוחות הפנימיים שבהם, את הרצונות והשאיפות ולהתבונן פנימה אל האני שלהם.
בנוסף, יוכלו המבקרים להשתתף בכתב החידה המסקרן "הרפתקה באי" והקטנטנים יוכלו לצפות בהצגה "מסע בארץ האור".
מרכז מהותי יהיה פתוח למבקרים במהלך חופשת הפסח, בימים שישי ושבת, 12-13/4 בין השעות 10:00-14:00 ובחול המועד 21-25/4, בין השעות 10:00-17:00.   

פעילויות מהותי:
"זמן מהותי"-
פעילות יחידה במינה בה המשתתפים, הורים וילדים, יוצאים למסע בין תחנות החושפות את הייחודיות שבנו. התחנות משלבות טכנולוגיות מעולמם של הילדים: בניית לוח עצמי באמצעות אפליקציה ייחודית, קיר קינקט גדול מימדים ועוד. "זמן מהותי" הינה פעילות הדגל של המרכז, המאפשרת במהלכה להתרגש, לשתף וללמוד האחד על השני דרך חוויה מקורית ומעניינת.
הפעילות מתאימה לילדי כיתות א-ו.  
משך זמן הסיור: כשעה ורבע
מחיר: 25 ₪ למשתתף

צילום: מושיק ברין
הצגה לקטנטנים "מסע בארץ האור" הצגת יחיד קסומה וערכית המספרת את הסיפור של אור וחברו הטוב, קופי הקוף. יחד הם יוצאים למסע בעקבות מפת אוצר מסתורי. תוך כדי המסע הם לומדים להכיר את עצמם, את הייחודיות שלהם ואת היופי בשיתוף פעולה. בהצגה משולבות משימות והפעלות המזמנות אפשרות לביטוי עצמי. לאחר ההצגה תתקיים פעילות יצירה בעקבות הסיפור.
הפעילות מתאימה לילדי גן בגילאי 4-6.
משך הפעילות: כשעה
מחיר: 25 ₪ לילד 10 שקלים למבוגר

הרפתקה באי-
בין העצים, החופים, החיות וההרים מסתתרות חידות מסקרנות, משימות מגוונות ומפה מסתורית ומיוחדת במינה! בעזרת כתב חידה יוצא דופן יפגשו הילדים עם אתגרים מסקרנים ועם ערכים, חלומות ושאיפות.
הפעילות מתאימה לילדי כיתות א-ו.
משך הפעילות: כשעה ורבע
מחיר: 25 ₪ לילד , 10 שקלים למבוגר

צילום: מושיק ברין
בין הפעילויות מוזמנים המבקרים ליהנות מהפנינג אביבי שהופך את זמן ההמתנה למשמעותי ומהנה: גלגל השאלות עליו מספר שאלות שונות להכרות עם עצמי לדוגמת: מה החלום שלי? מה מצחיק אותי? במה אני גאה?. בנוסף,  על גבי קיר מגנטים גדול , יוכלו הילדים ליצור צורות חופשיות, לצד משחקים נוספים, עמדת לגו, יצירה ועוד.

למזמינים שני כרטיסי ילדים לאותה הפעילות יינתנו 10% הנחה. מי שרוצה ליהנות ממהותי במלואו יוכל לרכוש מראש כרטיס משולב לשתי פעילויות: פעילות חוויתית במרכז + הרפתקה באי- 50 שח לילד ו-35 שח למבוגר.
יש להתעדכן באתר בשעות הפעילות המדויקות, הביקור בתיאום מראש בטלפון 03-7181333  או באתר: www.mahuti.co.il
כתובת: מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21, תל אביב (ברחבת  הקאמרי).





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה