3 באפריל 2019

רצים על גלגלים ונהנים

נתחיל הווידוי, אני אמא לשני הנשיאים, אנרגטיים ומופלאים ולכן, לקראת כל סופ"ש אני מחפשת מה לעשות בשבת שיהיה גם כייפי, גם משפחתי, גם חוויתי ואם אפשר אז גם מעייף (אותם לא אותי)...
לקראת כל סופ"ש אני מחפשת לגוון; כמה אפשר סרט, באולינג או טרמפולינות? (התשובה היא הרבה)
לקראת כל סופ"ש אני מחפשת את פתרון הקסם כדי שאני לא אשמע "אאאמממאאא, משעמם לי"...
ומצאתי!

משחק אינטראקטיבי, תחרותי, המשלב ספורט ופתרון חידות...בקיצור, רצים על גלגלים!
הגענו לנקודת הפתיחה ליד השלט הגדול ביער אחיהוד (יש גם משחק בחיפה), הורדנו את האפליקציה הנהדרת שהכל מתרחש דרכה ואיתה, ציירנו את דגל המשפחה, קיבלנו דגל לרכב, תמונה משפחתית ויצאנו לדרך...


את המשימות ואת החידות אני לא אגלה לכם כדי לא לעשות ספויילר...מה שאני כן אגיד שליד הבית שלי (ממש מתחת לאף) יש מקומות שאף פעם לא ידעתי על קיומם.
רצים ממקום למקום, פותרים חידות, משתפים פעולה כמשפחה, צוחקים והופ נוסעים לנקודה הבאה.


החידות מצחיקות, מלמדות ומגוונות, מלהרכיב פאזל ועד לשיר שיר, מחפש רמזים בשטח ועד להצטלם בצורה מצחיקה...(אל דאגה אם צריך מקבלים עזרה)
ולבסוף בנקודת הסיום השטיח האדום מחכה (מינוס רון שחר) והמדליות מחולקות...וזה לא באמת חשוב איזו משפחה הגיעה ראשונה ואיזו אחרונה כי כולם מנצחים.


מה חשוב לדעת?
1. נוסעים מנקודה לנקודה, אז רכב זו חובה.
2. שני ניידים לפחות...באחד פותרים חידות ובשני שמים ווייז או מצטלמים.
3. לתת לילדים לפתוח את החידות...הכי חשוב!
4. הרבה מים, כובע וקרם הגנה (במיוחד כשהאביב סופסוף מציץ ומחייך אלינו).
5. והכי חשוב להינות, לחייך ולצחוק!!!

המשחקים הקרובים:
שבת הקרובה 6.4
שלישי יום בחירות 9.4
בחג פסח וחוה״מ

לכל הפרטים ולהרשמה למשחק היכנסו      לכאן רצים על גלגלים

אז צאו לדרך...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה