25 בדצמבר 2013

עוף טוב הכל טוב

נתחיל בווידוי חושפני...אני לא אוהבת שניצלים...אף פעם לא הכנתי שניצלים...את מלאכת הכנת השניצלים אני משאירה לאימי ולחמותי. ולא בעלי והילדים שלי לא מסכנים, פעם בשבועיים זה מספיק כדי לאכול שניצלים ביתיים. אה...עוד משהו, אני גם לא קונה שניצלים מוכנים הביתה או כמו שנכון להגיד גם לא קניתי (בלשון עבר).
השתתפתי בפעילות חוויתית של מוצר השנה לוגו גנרי.gif בשיתוף עם עוף טוב  Of-Tov עוף-טוב  בה קיבלתי צלחת חרסינה מעוצבת עם ציור של פנים ומוצרי עוף טוב ותפקידי בכח הוא לקשט את הצלחת כיד הדימיון הטובה עליי.
  http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-53777107109672_2256_354310.jpg
ואני לתומי חשבתי שהמשימה תהיה קלי קלות, אז חשבתי.
בני הגדול (בן 3) הלאים לעצמו את הצלחת ולא נתן לי לעזור לו בקישוט ("הצלחת בשבילי? אני מתרגש!"), הוא בחר מה ואיך לעצב...אני אומנם משוחדת אבל מוכשר הבחור (תמונות בהמשך).
אז איזה מוצרים ניסינו...טעמנו ולשמחתי הגדולה גם אהבנו?
שניצל עוף קריספי ציפוי ביתי  שניצל עוף טבעי בציפוי שומשום - שניצל מנתח שלם, 100% רכיבים טבעיים והאמת היא שלאחר חימום בתנור או בטוסטר הוא באמת מרגיש כמו שניצל (או "שיצל" כמו שבני נהג לומר) בייתי. הוא רך ועסיסי עם הרבה שומשום. אפילו אני אהבתי. נאכל לצד אורז עם סלט ירקות טרי והרבה קטשופ בצד.

ערך תזונתי ל 100 גרם
אנרגיה (קלוריות):
175
חלבונים (גרם):
15
פחמימות (גרם):
15
שומנים (גרם):
8.5
מתוכם שומן רווי (גרם):
3
כולסטרול (מ"ג):
28
נתרן (מ"ג):
360

כשרות:

אוירבך מהדרין
משקל:
700 גרם

שניצל עוף קריספי ציפוי ביתי שניצל עוף קריספי ציפוי בייתי - אתחיל ואומר שהוא היה הכי בייתי שאפשר...חומם בתנור לפי ההוראות (לא צריך דקה יותר) ופשוט נטרף...אפילו לא הספקתי לחתוך! שניצל מנתח שלם, 100% רכיבים טבעיים. בלי ספק זהו השניצל ששינה את דעתי הן לגבי השניצלים והן לגבי השניצל המוכן (להזכירכם אני הייתי נגד) ובחירתו המובהקת של בני בכורי (גם הקטנטן בן 10 חודשים נישנש ממנו בכיף). רך ועסיסי נאכל לצד פסטה וירקות טריים עם הרבה קטשופ בצד.
ערך תזונתי ל 100 גרם
אנרגיה (קלוריות):
175
חלבונים (גרם):
15
פחמימות (גרם):
15
שומנים (גרם):
8.5
מתוכם שומן רווי (גרם):
3
כולסטרול (מ"ג):
28
נתרן (מ"ג):
360

כשרות:

אוירבך מהדרין
משקל:
700 גרם

חזה עוף צלוי בתיבול ברביקיו 3% שומןחזה עוף צלוי בתיבול ברביקיו 3% שומן - הבחירה שלי כאמא, אישה ודיאטנית! חזה עוף טוב מנתח שלם ומ- 100% רכיבים טבעיים. חזה עוף רך ועסיסי, לא מטוגן ובתיבול טעים, טעים של ברביקיו והכי כיף שאחוז השומן בו נמוך (אידיאלי לדיאטה או כמו שאנחנו אומרות כיום אורח חיים בריא). חומם בתנור ונאכל או כחזה עוף לצד ירקות טריים (אורח חיים בריא כבר אמרתי?) או כרצועות שהוכנסו כלאחר כבוד לסלט ירקות ענקי! 
ערך תזונתי ל 100 גרם
אנרגיה (קלוריות):
123
חלבונים (גרם):
24
פחמימות (גרם):
5
שומנים (גרם):
3
מתוכם שומן רווי (גרם):
1
כולסטרול (מ"ג):
60
נתרן (מ"ג):
450

כשרות:

אוירבך מהדרין
משקל:
500 גרם

אז מה עשינו?
באחת הארוחות בני ("רק אני לבד") הבין שעם אוכל כן אפשר לשחק, ויותר מזה לצייר...ומה גדול היה אושרו כשהפעם לא אמרתי לו "שלא משחקים עם אוכל". מיד החיוך השובב בשילוב קריאות התרגשות מילאו את שולחן האוכל (וכן אנחנו נוהגים לאכול ארוחת ערב משותפת - ככתוב).
והנה היצירה:
 

גברת שניצל ומקושטת בירקות...הבחירה של הדור הצעיר.
בתיאבון...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה