4 באוקטובר 2020

לי יש סיפור כיסוי ולך?

יצאתי בשלישית לחפש עסקים קטנים מקומיים שאהבתי כדי להמליץ עליהם והפעם זה היה כל כך קל שלא הייתי צריכה לחשוב פעמיים...
קבלו את "סיפור כיסוי" של חנית מור יוסף.
למי שלא יודע אני תולעת ספרים לא קטנה ואמא לשני תולעים מתוקים (בנים אז השגיאות בכוונה), אני קוראת הכל והרבה וכשאני אומרת הכל אני מתכוונת לכך; סיפורת, מתח, רומנטי, אירוטי בקיצור הכל...
כדי שתבינו כמה אני רצינית יש לי גם דף סקירות בפייסבוק בשם על ספרים ותלתלים כחולים.

כשהבנים שלי הגיעו לשלב שבו הם התחילו לשאול אותי שאלות לגבי הספרים שאני קוראת ובעיקר לגבי הכריכות הבנתי שיש לי בעיה קטנה... לא היה אכפת לי שא.נשים בוהים בספרים שאני קוראת באוטובוס, אבל הילדים שלי זה כבר סיפור אחר...
אז מצאתי פתרון, עברתי לקרוא ספרים דיגיטליים, יש לזה יתרונות רבים אבל אין כמו להחזיק ספר בידיים. (וזו גם דוגמא חיובית לבנים).
חנית, שנתקלה בבעיה זהה לשלי מצאה פתרון יצירתי יותר, יפה יותר ומגניב הרבה יותר... היא שלבה את האהבה שלה לקריאה ואת היותה מעצבת שמלות כלה וערב ויצרה את "סיפור כיסוי".

אז מה זה בעצם "סיפור כיסוי"?
זה בעצם כיסוי לספר עם סימנייה תואמת מעוצבים ויפייפים.
הכיסוי תפור באיכות גבוהה כמו שרק חנית יודעת ממגוון בדים כגון תחרה, ג'ינס וכו'... ומעוצב לפי בקשתך או לפי היצירתיות של חנית והרעיונות שלה כל כך יפים ומיוחדים שכל מה שנשאר זה לדבר איתה ולהזמין.
רוצים דוגמא? בבקשה...
אני צודקת או שאני צודקת?

לא צריך יותר להסתיר את כריכת הספר מאחורי עיתון,  כבר ראיתי ברכבת מישהי מסתירה את הספר עם עיתון ישראל היום...
או לקרוא בשירותים או כשהילדים הולכים לישון...
פשוט תדאגו שיהיה לכם "סיפור כיסוי".

רק שתדעו שזה מתאים גם ליומנים (למי שעוד משתמשת) ולקוראים דיגיטליים

לפייסבוק של חנית כדי לראות עוד דגמים פשוט לחצו על סיפור כיסוי
לאינסטגרם סיפור כיסוי

והכי חשוב ליצירת קשר עם חנית פשוט תשלחו לה הודעה למספר 058-4431090

אני עוד מתלבטת איזה כיסוי לבחור...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה