5 בספטמבר 2019

סדרת חלקים מאת אם.אן.אלן

אתחיל ואומר שהסופרת האלמונית הזו (אני קוראת לה מנשה נחמן אלנברג - סתם כי אני יכולה) העבירה אותי מסע רגשי לאורך ארבעת הספרים, התעצבנתי, צחקתי, אהבתי, שנאתי (ותודה לבעלי שלא שאל אם אני בימים האלה של החודש).

שני הספרים הראשונים חלק ממני וחלק ממך הם דואט, והמלצה חמה לא להתחיל לקרוא את הספר הראשון אם אין לכם את הספר השני!!!
ג'סיקה, בחורה מקסימה אך מרובעת נושאת עימה פחדים בשל טראומת עבר מוצאת את עצמה מאוהבת עד מעל לראש בדני, הבוס החתיך והמושלם שלה…
עם כל הפחד והפערים מנגנוני ההגנה שבנו סביב ליבם מוסר והם מחפשים את דרכם כל אחד לבדו ושניהם גם יחד...עד ליום שבו השמיים קורסים.
בספר השני ג'סיקה לומדת ללכת ולנשום וגם הנשימה שלי התחילה לחזור אליי.
אני בכוונה לא מרחיבה כדי לא להרוס...אבל מצפה לכם רכבת הרים מטורפת.
הקצב של הספר הוא מהיר, הכל קורה שם מהר...ההתאהבות, הכעסים, הקשיים...אבל זה חלק מהקסם.

חלק מאיתנו, הספר השלישי, הסיפור על לוקאס, האח הפרפר של ג'סיקה ועל זואי אחותם הקטנה שם דני וטיילור.
ספר שמתחיל באיום לא להתקרב לזואי, מבטיח לנו הרבה מאד עיניין, צחוק ואקשן.
לוקאס עושה הכל כדי להתרחק מזואי, האישה ממנה הוא חייב להתרחק ואותה הוא כל כך רוצה, אך היא הופכת מנגד רק מתקרבת אליו והופכת להיות השכנה שלו, מה שמקשה עליו עד מאד.
בספר הזה אנו לומדים המון על הדמויות, עדים לתהליכים אותם הם עוברים ולמסע ההתקרבות שלהם זה אל זו. העלילה נבנית לאט (אך לא לאט מדיי), אך עם המון מתח מיני...בדיוק כמו שאני אוהבת.

הספר האחרון בסדרה, חלק משלנו מספר את סיפורם של דילן ואלנה.
אתחיל ואתוודה שלא אהבתי את השם, אבל מאד אהבתי את הספר.
דילן החבר של לוקאס (מהספר הקודם), בעל סוכנות נסיעות יוקרתית וגרוש (ואתם יודעים מה אומרים על אישה לשעבר שמופיעה במערכה הראשונה) פוגש בצורה מאד מקורית את אלנה, היא שפכה עליו כוס יין אדום וברחה לו.
אלנה אדריכלית ברחה מהחיים הקודמים שלה שכללו, ארוס שנטש אותה רגע לפני החתונה, חמות לעתיד מכשפה שתלטנית ובוס שהוא בעצם היה אמור להיות חמה...עד שאמא שלה ניערה אותה או יותר נכון, בעטה לה הישבן והכריחה אותה להתקדם לחיים מאושרים יותר.
המפגש הזה, יצר ידידות מופלאה כשכל אחד מהם לומד לשחרר את עברו ולהתחיל לבטוח באחר...עד שהעבר חוזר לרדוף אותם ומשפיע על כל מה שבנו יחדיו ועל עתידם.
ספר מצחיק, מקסים וסוחף...מומלץ בחום. ניתן לקרוא אותו בנפרד אך כל הכיף הוא בלפגוש את הדמויות המוכרות מהספרים הקודמים.

לינק לרכישה:
https://bbooks.co.il/book/%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%9D-%D7%90%D7%9F-%D7%90%D7%9C%D7%9F/

הוצאת יהלומים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה