23 במאי 2014

בשבועות הזה ממחזרים

השנה נוכל גם למחזר את גביעי היוגורט שלנו אחרי שנכין עוגה לחג

כל שבועות מזה שלוש שנים שאני מארחת את המשפחות שלנו, עם השנים גדלנו ל-15 אנשים...והתפריט מגוון וכולל פשטידות, לזניה, סלטים ועוגת גבינה כמובן. כמות מוצרי החלב שבהם אני משתמשת בחג זה עולה אלף אלפי מונים מהצריכה הרגילה של משפחתי.
לצד הארוחה הטעימה (מתכונים יצורפו בפוסט הבא...אז יש למה לחכות), יש גם המון פסולת בעיקר של גביעי יוגורט, מעדנים וגבינה מיותמים.
השנה שטראוס וטרהסייקל יצאו חידוש מיחזור את הפסולת שאתם מייצרים... 

מוזמנים להצטרף ל- 220,000 המשתתפים של טרהסייקל ישראל ול- 50 מיליון משתתפי טרהסייקל ברחבי העולם, ולתת פתרון סביבתי לגביעי היוגורט הריקים שלכם – כל שצריך לעשות הוא להירשם ולהצטרף לתכנית איסוף גביעי היוגורט והמעדנים של שטראוס וטרהסייקל בחינם, ולשלוח את פסולת גביעי היוגורט והמעדנים שלכם למחזור ללא כל עלות.

תמונת יח"צ


וזה לא נגמר בזה: עבור כל גביע שתשלחו למחזור, נקודות יצברו בחשבונכם, אותן תוכלו לפדות בהמשך כתרומה לכל ארגון מוכר לצרכי-תרומות בישראל, לבחירתכם! ולאורך החודש הקרוב, לכבוד חג השבועות, במקום לצבור חמש נקודות על כל גביע שתשלחו, טרהסייקל תתגמל אתכם בכמות נקודות כפולה! כך למשל, עבור 50 גביעי יוגורט ריקים שתשלחו לאורך תקופת המבצע, תוכלו לזכות ב- 500 נקודות טרהסייקל, אותן ניתן לפדות  כארוחה חמה ומזינה לאדם במצוקה, כחלק מפרויקט הצלת המזון של עמותת "לקט ישראל", או להעניק לנזקקים ק"ג אחד של פירות הדר עשירים בוויטמינים, מפרדס שהעמותה מטפחת ומנהלת.

משלוח הפסולת לטרהסייקל הוא חינמי וכן גם ההרשמה. כל שעליכם לעשות הוא להירשם לתכנית איסוף הפסולת המתאימה לכם באתר: www.terracycle.co.il, שם גם תמצאו חומרי עזר ותשובות לשאלות שיסייעו לכם לתקשר את היוזמה עם סביבתכם ולהגדיל את אפשרויות התרומה שלכם במסגרת התכנית.

חג שמח ומחזור נעים!

תמונת יח"צ
אני ממחזרת ואתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה