24 בדצמבר 2013

LOVE , SLEEP & PLAY

נתחיל בווידוי, יש לי שני בנים: הגדול בן שנתיים וחצי וכבר שלושה שבועות גמול והקטנטן בן 4 חודשים וכן הוא עדיין עושה בחיתול ולא זה לא חיתול בד :)
במהלך חודשיו  הראשונים לחייו של בני הגדול הייתי במסע בעקבות החיתול המושלם (כן, אני יודעת שאין דבר כזה מושלם...חוץ מהבנים שלי כמובן :)) כזה שיאפשר לבני לישון טוב לילה שלם (בעבר הוא נהג לעשות כן...אני יודעת שזה תמיד קורה אצל השכנים...) ולהתעורר יבש (טוב לא ממש יבש, עם בגדים יבשים וחיתול שספג וספג את הכל...), כזה שיאפשר לבני להתהפך, להתגלגל, ליפול על ישבנו (מלא פעמים) או סתם לשבת ועדיין להישאר יבש...כזה שלא יגרום לבני לפריחה בטוסיק או בבטן בעקבות מגע עם החיתול כי הוא רגיש (סמפטי ובעל חוש הומור ובא מבית טוב :)
אז חיפשתי...ניסיתי...התאכזבתי...החלפתי המון בגדים (במהלך היום וגם בלילות)... פיפי גלש מלמעלה... קקי דלף מכל כיוון אפשרי (וירוסים אתם יודעים)...העור היה אדום ומגורה...החיתול היה נפוח...
ולבסוף הגיע ציון לגואל או יותר נכון פמפרס לתינוק...
ורק אז אמא שלי נזכרה להגיד לי: "את יודעת שאת היית תינוקת (בשנות השמונים המוקדמות) קניתי לך במיוחד חיתולי פמפרס בבית מרקחת..."
אז קניתי את הבייבי אקטיב (כי הבייבי שלי מאד אקטיב) והייתי מאד מרוצה (טוב חוץ מהריח...אבל מה זה ריח לא נעים לעומת דליפת שתן וקקי...?) ואז יצא גם פמפרס פרימיום...שגם ממנו הייתי מרוצה מאד...
אז מה ההבדל ביניהם?  
פמפרס פרימיום
הגנה של 5 כוכבים לעור תינוקך
 כולל שילוב ייחודי של 5 תכונות ההופכות אותם לחיתולים האידיאליים לעור התינוק:
                                    
* חדש מפמפרס: מד רטיבות. אינדיקטור המשנה את צבעו מצהוב לכחול ועוזר לאמא להחליט מתי להחליף לתינוק את החיתול (קיים במידות 0-3)
* טכנולוגיית ה-Dry Max, העומדת בבסיס החיתול הכי יבש והכי דק שלנו. חיתולי פמפרס פרימיום מכילים כדוריות ג'ל מדור מתקדם, שכולאות בתוכן את הנוזל, הופכות אותו לג'ל ובכך מונעות מהרטיבות לחזור אל עור התינוק ומשאירות אותו יבש. טכנולוגיית זו משאירה את ליבת החיתול דקה גם לאחר ספיחת הנוזלים.
* שכבת רשת ייחודית לפמפרס סופגת יציאות רכות במהירות ומרחיקה אותן מעור התינוק (קיים במידות 0-3).
* הצדדים הנמתחים של חיתול פמפרס פרימיום נמתחים עד 8 ס"מ ומתכווצים חזרה, ובכך מאפשרים התאמה מושלמת לגוף התינוק בכל שעות היממה.
* מעטפת חיצונית רכה ונושמת העוטפת את התינוק בעדינות, ומאפשרת הגעת אויר לעור התינוק
     
עכשיו גם במידה 0 לפגים ולתינוקות שנולדו במשקל נמוך , פחות מ-2.5 ק"ג.

בכל תנוחה בה תינוקך ישן
פמפרס 1 = לילה יבש 1
חיתול פמפרס  אקטיב בייבי, מכיל שטח ספיגה גדול יותר מבעבר, ובכך מרחיק את הרטיבות מהר יותר מעור התינוק. באמצעות שיפור טכנולוגי זה ניתן להגן על שנתו של התינוק ולאפשר לו שנת לילה שלווה.
בנוסף, לפמפרס אקטיב בייבי שכבת ספיגה כפולה אשר מעניקה לו יכולת ספיגה מצוינת:
השכבה הראשונה :"שכבת הקליטה" אחראית על מהירות הספיגה ,ותפקידה לפזר במהירות את הנוזלים על פני שטח פנים גדול יותר,וכך לסייע לשכבה שתחתיה- ליבת החיתול- לספוג ולכלוא את הנוזלים באופן יעיל יותר.
השכבה השניה : "שכבת הספיגה" מכילה את עיקר החומר הסופג. בתהליך הספיגה הנוזל הופך לג'ל, נכלא במרכז הספיגה ולא מתאפשרת חזרה כלפי מעלה של הנוזלים. הרחקת הרטיבות מעורו של התינוק מעניקה לו שנת לילה טובה ושלוה.
                                                                                      
למה לצאת מהבית כשפמפרס יכולים להגיע עד אליך 
http://bit.ly/10JYrU3

בנוסף, גם לפמפרס יש עולמות הדיגיטליים המעניקים להורים לתינוקות חוויה מעשירה וסביבה לגדול בה יחד:
אתר פמפרס בגרסתו החדשה, מפגיש הורים עם מאות כתבות של מומחים, שאלות ותשובות של הורים אכפתיים במגוון רחב של נושאים החל משלבי ההיריון ועד טרום גן, מחשבון הריון, סרטוני בייבי יוגה ועוד. 
עמוד פייסבוק עם מומחי תוכן, נושאי השיחה החמים ביותר, תחרויות, פעילויות, מתכונים, טיפים, הנחות.. מקום מפגש לאמהות שבו יוכלו לחלוק חוויות, להתייעץ ולצמוח ביחד עם פמפרס
ערוץ יוטיוב YouTube ייעודי - הערוץ של PampersIL  ובו סרטוני הפרסומת, סרטוני הדרכה לטיפול בתינוקות, סרטונים מאירועי פמפרס ועוד.
מאחלת לכולם לילות שקטים, ארוכים ויבשים וימים נפלאים, עם המון חוויות חדשות וריגושים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה