25 בדצמבר 2013

זה עוטף אותך ברכות

בני הקטנטן מאד אוהב אמבטיות...עם המון מים, המון משחקים והמון צחוקים. מה שהוא פחות אוהב זה לצאת מהאמבטיה החמה החוצה שם חם אבל פחות...אני עוטפת במגבת אבל תמיד מציצה לה רגל או יד
לכן שמחתי מאד לקבל להתנסות חלוק מגבת לקטנטנים מבית לורה סוויסרה.
כמו ילדה בבוקר חג המולד פתחתי את השקית וגיליתי חלוק מגבת יפייפה, לבן עם עיגולים צבעוניים ועם הדמות האהובה עליי...פו הדב! ויש גם נעלי בית מתוקות...איזה רעיון נהדר הרי קר להם בכפות הרגליים.
נגעתי בחלוק והוא רך ונעים בדיוק מה שתינוק צריך...כמובן שהוא עשוי מ-100% כותנה, התפרים הפנימיים רכים ולא מציקים (רואים שחשבו על התינוקות כשיצרו את החלוק).
דבר ראשון עוד בטרם עטפתי וניגבתי את הקטנטן בחלוק כיבסתי אותו (לפי ההוראות כמובן 40 מעלות) ולשמחתי החלוק לא נפרם, צורתו לא נפגמה והוא נשאר רך!!!
המקלחת הגיעה, הכל מחומם, נעים ומזמין והשוני הפעם הוא שיש חלוק מגבת (האמת היא שגם הגדול בן ה- 3 ביקש אחד כזה - אני בחיפושים).
היה כיף...צחוקים...השפרצות והופ צריך לצאת...
אז בפעם הראשונה היה לי קצת קשה להלביש לו את החלוק (האמת היא שהוא לא ממש שיתף פעולה), דבר שהפך לקל יותר ויותר בחלוף הימים, אך ברגע שהחלוק היה עליו, זה היה כל כך קל וכיף...החלוק עטף אותו ברכות, ספג את המים ולא השאיר על הקטנטן פירורים לבנים (שאריות חלוק כמו שקורה לי עם החלוק שלי) והנעליים פשוט השלימו את ההופעה.
השוס היה שהחגורה של החלוק מחוברת לחלוק, כך שהיא לא נופלת, לא צריכים לחפש אותה, היא פשוט שם...    
החיוך חזר במהרה לפני הקטנטן...
להתלבש? זה כבר סיפור אחר...
קצת על לורה סוויסרה (מהדף שלהם בפייסבוק):
חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ,  הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי, הוריה של לורה שעלו לארץ מדרום אפריקה, מטעמים אידיאולוגים, הקימו את החברה אותה מנהלת כיום לורה ביחד עם אימה.
החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ 30 עובדים ועובדות ומתמחה בתחום הטקסטיל לתינוקות.* במפעל המקומי באשקלון ישנם תופרות וניתן לבקר בחנות המפעל הממוקמת במקום ולבצע הזמנות פרטיות.

לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת.
ניתן למצוא סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד מוצרים בהן משולבות דמויות דיסני האהובות על כל פעוט.
עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטכסטיל לתינוקות, חדרי תינוקות וילדים.
מלבד לדגמי דיסני ניתן למצוא סטים לחדרי התינוקות, היוצרים אווירה נעימה ועושים לתינוקות שלנו מקום נעים לישון, לשחק ולגדול בו.

לורה משתמשת בשילובי בדים שונים בעיצוביה ומעדכנת אותם בכל קולקציה להתאמתם לביקוש ולצו האופנה המשתנה תדיר.
המוצרים משווקים בכל הרשתות המובילות בארץ ובשנה האחרונה התווסף קו מוצרים העשויים מכותנה למבוגרים .
בפוסטים הבאים על לורה נפרט על המוצרים והדגמים המרהיבים אותם מייצרת ומעצבת החברה ובינתיים אתם מוזמנים לבקר באתר להתרשם מהדגמים אותם  
ניתן להזמין דרך אתר הבית




    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה