25 בדצמבר 2013

אקמדיס - תרחיץ לפנים

סדרת 'אקמדיס' של קמדיס - לטיפוח וטיפול עור שמן הנוטה לאקנה – בפורמולה חדשה משודרגת:  קרם פנים, תרחיץ פנים ותכשיר לטיפול נקודתי
תמיד היה לי עור פנים שמן הנוטה לאקנה או מעורב כמו שהגדירו אותו הקוסמטיקאיות.
כל שנות נעוריי סבלתי מאקנה והתביישתי מזה...מה לא ניסיתי? כל סבון/ תרחיץ שיצא, כל כדור שרופא עור זה או אחר המליץ וכלום.
לאחר הלידות שלי שוב היתה התפרצות וכמובן חצ'קון סורר מדיי מחזור, ועל הקיץ אני בכלל לא מדברת...לא רק שבימים רגילים עור שומני עלול לסבול מבעיות שעלולות לנבוע מעודף חלב בעור, שמנוניות וברק, הרי ההזעה הבלתי פוסקת בקיץ, עלולה להחריף את התופעות הללו. ההזעה עלולה להחמיר את הפצעים, מפני שהיא סותמת את נקבוביות העור, גורמת לזיהום בעור וכתוצאה מכך להתפרצות של אקנה.
לכן שמחתי שהציעו לי לנסות את תרחיץ הפנים של קמדיס מסדרת אקמדיס כי הבסיס לטיפול הוא קודם כל ניקיון העור.
מטרת הניקוי הוא הרחקת לכלוכים שונים כגון: חלקיקי אבק, חול, פיח, שאריות של חומרים קוסמטיים ותכשירי איפור, זיעה, תאים מתים וכדומה. לכן, פעולת הניקוי מאפשרת לעור לנקז ממנו את הרעלים ובו-זמנית לספוג בצורה אפקטיבית יותר רכיבי לחות והזנה.
אחרי מקלחת חמה ורייחנית ולפני השינה רחצתי את פניי עם התרחיץ...הריח לא משהו (אבל אני לא צריכה בישום בתרחיצי הפנים שלי), התחושה נעימה והעור נקי, חלק ונעים, טיפונת יבש (לא משהו שקרם לחות לא מסדר...) ובאמת פעם ראשונה לפני מחזור והעור שלי לא מבריק ועוד לא נמצא החצ'קון הסורר...
מבחינתי מצאתי את תרחיץ הפנים שלי


קצת על חברת "קמדיס"
חברת 'קמדיס' מפתחת מוצרי דרמו-קוסמטיקה מבוססי מחקר לטיפול בבעיות עור, משיקה את סדרת "אקמדיס" בפורמולה משודרגת, נטולת פרבנים ו SLS, ועם  נוסחאות יעילות  המבוססות על תמציות צמחים מבוססי מחקר קליני,  לטיפול בעור שמן ואדום הנוטה לאקנה.
מוצרי סדרת אקמדיס, אשר כמו כל מוצרי החברה, מבוססים על הידע המערבי בשילוב הרפואה הסינית, כוללת 3 מוצרים לניקוי וטיפול בעור שמן, אדמומי הנוטה לאקנה: תרחיץ פנים, קרם פנים ותכשיר לטיפול נקודתי בפצעונים.
קרם פנים - קרם עדין לעור פנים שמן, אדמומי ובעייתי. מונע פגמי עור הנובעים משמנוניות, מרגיע עור אדמומי ומגורה ומווסת את שומניות העור.  מבוסס על תמציות צמחים וביניהן: כריזנטמום, סקוטלריה, פורטולקה ורובארב. מיצוי הצמחים נעשה בטכנולוגיה מיוחדת, היוצרת מיצויים מרוכזים מאוד בעלי פעילות ביולוגית גבוהה במיוחד.  תמציות אלו בעלות פעילות אנטי-דלקתית חזקה, יעילות בויסות הפרשת בלוטות החלב ומסייעות בריפוי פצעים. מחיר: 79.9 שח. - 70 מ"ל.
תרחיץ פנים - סבון פנים לעור מעורב עד שמן. מסיר ביעילות את עודפי השומן המופרשים על ידי העור. מסיר תאי עור מתים ומנקה נקבוביות. הרכיב הייחודי בתרחיץ הפנים – אגוז עץ הסבון - המשמש דטרגנט טבעי, נמצא בשימוש נרחב ברפואה הסינית וברפואה האיורוודית למטרות ניקוי שונות וטיפול בבעיות עור. מיצוי זה אף נחקר ופורסם בספרות המדעית. בהיותו בעל אפקט אנטי זיהומי ואנטי דלקתי, הוא מסיר תאים מתים ופותח נקבוביות מבלי לייבש ומקנה  לעור מראה בריא וחלק.מחיר: 64.9 ₪. תכולה: 125 מ"ל.
טיפול נקודתי - קרם לטיפול נקודתי בפגמי עור הנובעים מעור שמן. מפחית אדמומיות. אינו מייבש או פוגע בעור. מרגיע ומטפל  את אזורי העור הבעייתיים. יש למרוח על הפצעונים בלבד. גם הוא מבוסס על תמציות צמחים וביניהן: כריזנטמום, סקוטלריה, פורטולקה ורובארב. מיצוי הצמחים נעשה בטכנולוגיה מיוחדת, היוצרת מיצויים מרוכזים מאוד בעלי פעילות ביולוגית גבוהה במיוחד.  תמציות אלו בעלות פעילות אנטי-דלקתית חזקה, יעילות בויסות הפרשת בלוטות החלב ומסייעות בריפוי פצעים. מחיר: 79.9 ₪. תכולה: 30 מ"ל.
תוצאות מחקר קליני – אקמדיס:
מחקר קליני שנערך במכון   Skin & Cosmetic Surgery Research Center  הוכיח כי את יעילותו של אקמדיס טיפול נקודתי, בהפחתה של 28% בנגעי האקנה, הפחתה של 32% בנגעים הדלקתיים והפחתה של 26% בהפרשת בלוטות חלב, בקרב מטופלים שסבלו מאקנה בדרגה 2, שקיבלו את הטיפול במשך 12 יום.

ניתן למצוא את סדרת "אקמדיס" ברשתות "סופר-פארם", "ניו פארם", "ניו-פארם", "עדן טבע מרקט", " טבע קסטל", בקופת חולים מכבי, קופת חולים מאוחדת, בתי המרקחת של שופרסל, אניס, בתי מרקחת פרטיים, ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ.
לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320. בפייסבוק -   www.kamedis.com קמדיס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה