24 בדצמבר 2013

אז מה חדש בפמפרס?

Pampers.JPG
כשגרירת פמפרס הוזמנתי לערב בנות כייפי של סרט VIP
זה כל כך כיף לצאת לפעמים בלי הבעל והילדים...(אל תגלו להם שנהניתי, מבחינתם אני פולניה שיושבת בחושך לבד cheeky) אפילו אם זה רק לסופר, אבל כשזה משולב בסרט VIP ובמפגש עם עוד אמהות (ניחוש אחד על מה דיברנו...גם על פמפרס), אז זה אפילו יותר כיף.
הגענו, הצטלמנו, אכלנו, פטפטנו, שתינו, המשכנו לפטפט...
לקחנו גלידה, פופקורן ושתיה ונכנסנו פנימה. על הכורסאות חכתה לנו מתנה מקסימה (שקית ובה פמפרס כמובן וסט מללין - אחד לקטנטן ואחד לאמא שלו).
(גילוי נאות - אני לא מאיה בוסקילה surprise)
ושמענו על החידושים מבית פמפרס 
אז מה חדש מבית פמפרס?
הסיירת של פמפרס
במהלך חודש מאי, סיירת פמפרס יצאו לחמש ערים שונות וביקרו בגינות השכונתיות ברחבי הארץ לפגוש מקרוב את ההורים והילדים שמשתמשים בפמפרס.
במהלך הסיורים, הוצג לאימהות דמו של ספיגת חיתולי פמפרס אקטיב בייבי, המעניקים הגנה מוכחת מפני דליפות ו- 12 שעות של שינה טובה.
 1 פמפרס = 1 לילה יבש
לצערי לגבעתיים הם לא הגיעו אבל אני עדיין משתמשת בפמפרס wink
השקת פמפרס Active Baby Dry
פמפרס אקטיב בייבי דריי עם שכבת Extra Sleep משופרת מסייעים לתינוק לישון 12 שעות רצופות ולהתעורר לבוקר של חלום
כולנו יודעים את החשיבות של שינת לילה רצופה וטובה לקטנטן (תינוקות שישנים היטב מפגינים גישה חיובית יותר באינטראקציה עם אנשים אחרים, יכולת ריכוז משופרת, ערנות גבוהה יותר ובאופן כללי – יכולת חברתית טובה יותר עם הסובבים אותם) ולאמא (קשה לי להיות נחמדה כשאני עייפה, אבל אני מצליחה ואני מדביקה את כולם עם פיהוקים...wink)
פמפרס אקטיב בייבי דריי החדשים עם שכבת Extra Sleep משופרת סופגים את הרטיבות מהר יותר מבעבר ומסייעים לתינוק להשיג 12 שעות רצופות של יובש . שכבת Extra Sleep היא עכשיו ארוכה יותר ומאפשרת לחיתולי פמפרס אקטיב בייבי דריי לספוג כמויות גדולות של נוזל (הפד הכחול שבמרכז החיתול ארוך יותר, מה שאומר שהוא סופג יותר).
אחד הדברים שלי אישית הפריעו היו משקלי הביניים של התינוק כמובן, מידה 3 קטנה מדיי, לא סופגת מספיק ולוחצת על הפולעסיים (ויש לנו פולקעסיים) ומידה 4 גדולה מדיי והכל בורח והילד נראה כאילו חיתול בלע את הילד ולכן שמחתי לשמוע שפמפרס אקטיב בייבי דריי השיקו את מידות ה"פלוס".
כעת ניתן למצוא את מידות +3 ו-+5 שהתווספו לקו החיתולים של פמפרס אקטיב בייבי דריי. כשתראו את סמל ה"+" הקטן על האריזה, דעו שהחיתולים שבפנים מספקים יכולת ספיגה נוספת. (מבטיחה לנסות ולדווח).
חפשו את הפלוס הקטן ליד המספר...+
הכנסו ולא תפסידו..
לבסוף שקענו בכורסאות וצפינו בסרט לצוד פילים, סרט ישראלי מצחיק (מזמן לא צחקתי ככה, כבר כאבה לי הבטן) עם שורת שחקנים מרשימה...
אז שיהיו לכולנו ימים ולילות מלאים ב- LOVE, SLEEP & PLAY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה