27 בדצמבר 2013

פסטלים 2014 – המנשאים החדשים של "ארגובייבי" בקולקציית המעוצבים 2014

הרכישה הכי חשובה או יותר נכון שימושית שרכשתי כשבני הגדול נולד היה מנשא...ברגע שקיבלתי את ה-OK מהאורטופד, בני הוכנס כלאחר כבוד למנשא.
לאן לא הלכתי עם המנשא? מטיולים בעיר, דרך הנסיעות רחוקות ועד טיול בסין עם קטנטן בן 10 חודשים.
והתגובות שקיבלתי..."הוא נושם?", "נוח לו?", "לא כואב לו הגב/ הרגליים/ הישבן?", "חם לו", "קר לו" ועוד...ועוד...
אבל מה, לי היה נוח, הקטנטן היה קרוב אלי, לליבי והכי חשוב היינו רגועים.
כשבני הקטן נולד, זה היה ברור שגם הוא יבלה לא מעט איתי ובמנשא...ולשמחתי כך היה...

"ארגובייבי" - מותג מנשאי התינוקות הארגונומי המוביל בעולם -  מציג שני דגמים חדשים המצטרפים לסדרת המנשאים המעוצבים   -  פסטלים 2014.
כשהאופנה והאימהות נפגשים, אין אפשרות אחרת מאשר לשלב את המעצבים בתכנון הדגמים.  
שני הדגמים החדשים בסדרת "ארגובייבי" המעוצבת, מוצעים בגוונים בהירים פסטלים רגועים, עם דגש יהיה על הדפסים מודרניים ושיקים, כפי שהם באים לידי ביטוי גם בתצוגות האופנה ברחבי העולם.

מנשא הסקיפר:
כולו מעוצב כמחווה לעיצוב ימי קלאסי, צבעו תכלת פסטלי בהיר,  ועליו מפוזרים הדפסים בצורת "עוגן" אפור רגוע.
דגם הסקיפר  עשוי כולו  100% כותנה וגם הבטנה הנעימה שבאה במגע עם התינוק.  רצועות הכתפיים  וחגורת המותניים, מרופדות ומתכווננות ומבטיחות נשיאה נוחה במיוחד. דגם זה כולל כיס אחסון מרווח וכיסוי מתכוונן לראשו של התינוק.
 Displaying תמונת אוירה ארגובייבי סדרה מעוצבת 2014 מנשא עוגן תכלת.jpgDisplaying מנשא עוגן מעוצב 2014 ארגובייבי.jpg
מנשא זיגזג:
מנשא הזיגזג שממשיך את הקו הפסטלי הרגוע, מציג דגם של זיגזג המרכיב את הבד כולו, בגוונים אפור בהיר וכהה, לבן וורוד בייבי, המתמזגים לטקסטורה מעוצבת ורגועה. גם הדגם הזה, נלקח מהשראת עולם האופנה השופע בצבעי הוורוד הבהיר השבור.
 Displaying תמונת אוירה ארגובייבי מנשא סדרה מעוצבת 2014 ורוד אפור שבור.jpgDisplaying מנשא ורוד בייבי אפור שבור סדרה מעוצבת ארגובייבי 2014.jpg
ארגובייבי, עטור הפרסים אשר מחזיק את התינוק בתנוחה ארגונומית, במצב ישיבה טבעי ובריא לו, נחשב למנשא הבריאותי ביותר, לתינוק ולהורה, התומך בהתפתחות הטבעית של התינוק.   
מנשא "ארגובייבי" פותח בעזרת אורתופדים ומומחים להתפתחות הילד, במטרה להבטיח התפתחות תקנית של עמוד השדרה ואגן הירכיים של התינוק. תנוחת הפישוק במנשא "ארגובייבי" מבטיחה קימור טבעי של עמוד השדרה והאגן.
במרוצת השנים הפך "ארגו בייבי" למותג המועדף על ידי סלבריטאי ארה"ב, ובין אוהדיו המושבעים נמנים כיום: ג'יזל, ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, קורטני תורן-סמית, קארי ראסל, ארנולד ווסלו, סיינה מילר ועוד.

Displaying תמונת אוירה מנשאי ארגובייבי סדרה מעוצבת פסטליים 2014.jpg
מחיר לצרכן:   679 ש"ח.
ניתן להשיג ברשת ד"ר בייבי, מוצצים ובחנויות המורשות המופיעות באתר ארגובייבי. ניתן גם לרכוש ישירות מאתר היבואן. www.ergobaby.co.il

 לבירור נקודות מכירה – "פופון": 03-6422533. בפייסבוק: ארגובייבי ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה