25 בדצמבר 2013

חטיפי מיני חלבה של אחוה - הנאה גדולה במנה קטנה

פיתוי מתוק במשקל קטן....
חברת אחוה, יצרנית החלוה הישראלית הוותיקה, ממשיכה להפתיע ומשיקה מארז חדשני בתחום חטיפי החלוה בישראל:
חטיפי מיני חלוה אחוה אישיים באריזה מהודרת ובשלושה טעמים
חטיפי מיני חלוה אחוה בטעמי וניל, פולי קקאו ופיסטוק, בעלי פריכות נעימה, במשקל חדש של 12 גרם בלבד לחטיף ומשווקים במארז מהודר של 18 יחידות

קיבלתי לנסות את המוצר וכאוהבת חלבה ידועה (או כמו שהבן שלי אומר חבלה) השקית נפתחה עוד לפני שהגעתי הביתה...התחלתי בטעימות (מזל שזה רק 12 גרם - הדיאטה...הדיאטה...).
הנבחר הראשון היה בטעם פולי קקאו (כי זה הטעם שאני הכי פחות אוהבת) ולהפתעתי...זה טעים לי...
אחריו נבחר החטיף בטעם וניל (טוב זה סטנדרטי)...וגם זה טעים לי...(איזו הפתעה, אני בהלם surprise). ולסיום סיומת השארתי לי את הטעם האהוב עליי...הפיסטוק...(באמת יש שם פיסטוק) - יאמי!!!
מסתבר שאני לא היחידה שחשבה ככה...גם בעלי ובני נהנו והמשיכו לנשנש מחטיפי החלבה...
 כל חטיף חלבה מגיע ארוז בנפרד, וכל טעם בצבע אחר...דבר ששומר על הפריכות שלהם ושמחתי לגלות שהם מכילים  כ- 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה כך שניתן ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים. 
 לדברי הדיאטנית יעל דרור, מנהלת תחום התזונה במרכז הרפואי "מדיקס", טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי ה"מיני חלוה" החדשים של אחווה הם פיתרון נהדר להנאה המתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. חטיף חלוה בודד במשקל של 12 גרם מכיל כ-64 קלוריות בלבד! ניתן לאכילה תוך כדי יום העבודה, הלימודים או לצד השתייה החמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.
מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 ₪ לאריזת 220 גרם (18 חטיפים).
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.





מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 ₪ לאריזת 220 גרם.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

בתמונה: חטיפי מיני חלוה "אחוה". צילום: תומר בורמד. התמונה מאושרת לשימוש ללא תמורה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה