25 בדצמבר 2013

בארכה - "חלבה בקטנה ללא תוספת סוכר"

אני מאד אוהבת חלבה ובתור דיאטנית אני גם מודעת ליתרונות ולחסרונות שלה...אני יודעת שזה חטיף בריא (במיוחד אם הוא משומשום מלא), אני יודעת שזה חטיף עם ערך מוסף (סידן) ואני יודעת שיש בו גם הרבה קלוריות...
אז מה עושים?
לא אוכלים? אוכלים פחות? או פשוט מוצאים חטיף חלבה בגודל המתאים...
הרשו לי להכיר לכם את...
חטיפי חלבה ללא תוספת סוכר בשני טעמים: וניל ו-וניל בתוספת פקאן ופיסטוק
'חלבה בקטנה ללא תוספת סוכרכמו חברותיה לסדרההינה החטיף האולטימטיבי מבחינה תזונתית ועכשיו בגירסא בריאה יותר ופחות קלוריותהיתרונות והערכים של השומשום המלא, רק 90-91 קלוריות ליחידה
בארכה, מותג המזון הגדול ביותר בישראל לטחינה וממובילי עולם החלבה בישראל, ממשיך את הצלחת קולקציית חטיפי החלבה (SNACK BAR) - "חלבה בקטנה" ומרחיב את הסדרה בגירסא בריאה יותר ללא תוספת סוכר, עם שני טעמים חדשיםוניל ו-וניל בתוספת פקאן ופיסטוק.  
'חלבה בקטנה ללא תוספת סוכר', הינו חטיף חלבה עשיר, בעל מרקם רך ונימוח עם שומשום מלא, המקנה לחטיף טעם ייחודי, מפתיע וטעים במיוחד.

'חלבה בקטנה ללא תוספת סוכר', כמו שאר חברותיה לסדרה, חלבה בקטנה וניל, חלבה בקטנה פקאן, חלבה בקטנה עם פיסטוק וחלבה בקטנה וניל עם פולי קקאומשמשת אלטרנטיבה נהדרת עבור חטיפים מתוקים אחרים (שוקולד וכו') ואף לחטיפי הבריאות השונים (חטיפי גרנולה וכו') וזאת בשל היתרונות התזונתיים של השומשום, ממנו מופקת החלבה. יתרה מזו, באמצעות טכנולוגיה ייחודית שפותחה ב'בארכה', יכיל כל חטיף חלבה בארכה בין 90-91 קלוריות בלבד!

החטיפים, כאמור, בני 90-91 קלוריות בלבד, מכילים 50% טחינה, העשויה עם גרעיני שומשום מלא ולכן החלבה, הנחשבת לגרסה המתוקה של הטחינה, מכילה כמותה, ערכים תזונתיים טובים ורבים. החלבה דלה בנתרן ומכילה מינרלים חשובים כגון: סידן, וברזל.
סדרת "חלבה בקטנה" אינה מכילה גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל.
Displaying תמונת אווירה חלבה בקטנה ללא תוספת  סוכר. קרדיט צילום- עדליי פרטנרס.jpg
קרדיט צילום- עדליי פרטנרס
המחיר המומלץ לצרכן של חטיפי בארכה "חלבה בקטנה ללא תוספת סוכר" ינוע בין 13-15 ₪ למאגדת בת 6 חטיפים וניתן להשיגם בכל החנויות ורשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה