25 בדצמבר 2013

אמא עוד שלוק אחד...אחרון ודיי...

הבן שלי הגיע לגיל שבו הוא רוצה לעשות הכל ולבד...זה נחמד, זה בוגר, זה מלמד וזה בעיקר מלכלך.
אני יודעת שזה הגיל לתת לבן שלי לפתח את העצמאות שלו וזה גם תורם למוטוריקה הגסה והעדינה...אבל עדיין החולצה שלו כל הזמן נרטבת.
אני גם יודעת שבאיזשהו גיל הוא יצטרך לשתות באופן עצמאי מכוס רגילה...אבל עד שזה יקרה (או עד שאני אלמד לשחרר את הקטנטן ואפנים שהוא גדל),       מצאתי פתרון.
בשיטוטי ברחבי הסופר פארם גיליתי אותה...את הכוס שתפתור את כל הבעיות. את כוס השתייה ששומרת קור של Life.
התלבטתי בין הכוס הכחולה לירוקה (יש גם שני צבעים לבנות)...ולבסוף קניתי את כוס הפיראט הירוקה.
בני שמח לקבל ולשתות בכוס הפיראט החדשה...לבד, בעצמו...ואני שמחתי שהחולצה שלו (יחד עם הרצפה ו/או המיטה ו/או הספה) יבשה ושלא פגעתי בתחושת העצמאות שלו.
הכוס קלה לתפעול, שומרת על קור, נוחה לאחיזה ונוחה לניקוי.
הכוס שלו והכוס שלי...
ממליצה בחום (או אולי בקור) ושיהיה לרוויה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה