24 בדצמבר 2013

עוגה אישית, דובי ושוקולד - מה צריך יותר? קופון? יש! תחרות? יש!

לוגו בארני.jpg
קראפט פודסגאה להשיק בישראל... נעים להכיר בארני, עוגת דובון אישית ממולאת קרם שוקולד עשיר. 
הוזמנתי עם בני לאירוע ההשקה של עוגת הדובון האישית בסינמה סיטי...בני התרגש כי זו הפעם הראשונה שהוא הולך לראות סרט או כפי שהוא הגדיר זאת: "אני הולך לקולנוע כמו ג'ורג' הסקרן...".
בקבלת הפנים חיכתה לנו בובת בארני שבני סירב להתקרב אליה, בלונים ושולחנות עמוסים בכל טוב (מפלי שוקולד עם מרשמלו ופירות, סוכריות גומי, עוגות ועוגיות ושתייה חמה וקרה). בני דגם מהכל ואהב (ואח"כ לא ממש הצליח להירדם מרב סוכר).
נכנסנו לאולם להצגת המוצר ולסרט "בית ספר למפלצות בע"מ", לא לפני שקיבלנו פופקורן ושתיה (הם ממש חשבו על הכל :))
את הסרט לא יצא לי ממש לראות, אבל ללא ספק נהנינו מאד!!! 
אז מי זה בארני או יותר נכון מה זה בארני?
בארני זו עוגה אישית בצורת דובון ממולאת בקרם שוקולד עשיר יאמי... והבונוס ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים ובאחוז שומן נמוך יחסית 15% (כאמא שלא יכולה למנוע לחלוטין מבנה ממתקים, אני לפחות שקטה בנושא הזה).
אריזת חטיפי בארני, מכילה 5 אריזות אישיות של 30 גר', כך שניתן לשלוט בכמות (ממתק אחד ליום וגם לא חייב כל יום), לקחת איתנו (שמים בתיק לעת הצורך) והכי חשוב הטריות נשמרת לאורך זמן (כל אחד ארוז בנפרד).
אז יש לנו שילוב של עוגה אישית בצורת  דובון, ממולאת בקרם שוקולד (זו ההפתעה שפנים...ש...ש...אל תגלו), באריזה הצבעונית שעל גבה הוראות לפעילות משחק עם בארני הדב (אוריגמי דובים ועוד). אותי זה העסיק ובסוף נורא התלהבתי מיצירת המופת שלי wink.
עוגת ברני - קרדיט צילום סטודיו דן לב.jpg
מי זו החברה שמאחורי בארני ?
קרפאט פודס, היא חברת המזון והמשקאות הגדולה בארצות הברית ותאגיד המזון השני בגודלו בעולם. החברה, אשר מקום מושבה באילינוי ארה"ב נוסדה כבר בשנת 1903, והיא  יצרנית מותגי על דוגמת עוגיות Oero, מותג הקפה Jacobs, מותגי השוקולד CadburyMilkaCote D'or ו-Toblerone, מותג המסטיק     TRIDENTוכן  Philadelphia Cream Cheese,Halls ועוד
את אריזת חטיפי בארני ובה 5 עוגות דובון בנות 30 גר' כ"א, ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות במחיר של 14.99 ₪ לאריזה.
קופון ל- 25% הנחה
אתם מוזמנים לבקר ולשחק באתר של בארני וכמובן להשתתף בתחרות בשיתוף "מועדון אמא": 

ממתק שילדים אוהבים ואימהות שמחות לתת להם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה