24 בדצמבר 2013

בלה - בליסימו


ערב ההרשמה לחוויה, הרדמה קשה של הבנים.
בחמישה לתשע נזכרתי שהערב החוויה, קפצתי ורצתי למחשב (בעלי חשב שכבר קרה משהו :)
הצלחתי להתחבר, להיכנס ואפילו להירשם בזמן (אם הייתי ככה זריזה לגבי דברים אחרים הכל היה נראה אחרת).
תוך יומיים שכבה לה בתיבת הדואר שלי המעטפה!!!
כמו ילדה קטנה מיהרתי לפתוח אותה ולגלות בפנים 50 ש"ח לרכישה באתר http://www.bela.co.il/ ודמי המשלוח עליהם (יש, בזמן האחרון הדמי משלוח יותר יקרים מהמוצרים עצמם).
מיהרתי להיכנס לאתר בלי ציפיות גבוהות ושמחתי לגלות ממשק נוח וידידותי (אפילו למאותגרים שבינינו), האתר בצבעים בהירים ונעימים לעין, הכל ברור ממש מזמין לרכוש.
כל המוצרים מסודרים בקטגוריות והמחירים נוחים לכל כיס...(תאמינו לי אני זו שעושה את הקניות בבית)
מיד מצאתי מה לרכוש: מגבונים לקטנטנים, צמריות לאזניים, חטיף לתינוק, סבוןגוף, דאודורנט ופלסטרים מצויירים (ממש מכל טוב והכל ב-50 ש"ח, נו טוב, הוספתי שקל מכיסי...).
עברתי לקופה וגם שם כל תהליך התשלום היה קל ונוח, בחרתי יום למשלוח (מבטיחים לשלוח תוך יומיים - או לפחות אילו התאריכים שהיו אצלי). 
ועכשיו נשאר רק להמתין.
נו, הגיע כבר?
תוך יומיים, דפק בדלת שליח והביא לי את החבילה המיועדת.
ארוז יפה ושמור.

כמו בערב חג המולד החבילה נפתחה ובפנים שכבו להם יחדיו כל רכישותיי (אפילו הדביקו את פקק סבון הגוף שלא ישפך וגם קיבלתי מתנה קטנה).
אז מה היה לנו?
אתר נוח- יש
מגוון מוצרים - ממליצה להגדיל את המגוון
מחירים - נוחים והמבצעים ממש משתלמים 
שירות - אדיב ומהיר

אני בטוחה שעוד אשתמש באתר הזה לרכישות חוזרות.
רוצים גם לחוות חוויות ולרוץ לספר?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה