24 בדצמבר 2013

אוכל, פמפרס ולישון...לילה טוב ושין שן

"לילה, לילה מסתכלת הלבנה. בפרחים אשר הנצו בגינה...בפרחי היקינטון בגנינו הקטון...לילה לילה מסתכלת הלבנה..."
"האילנות כל כך כבדים כופף הפרי את הבדים זו השעה המרגישה בה נרדמים הילדים..."
מעבר לקושי להרדים שני קטנטנים...הרגעים הללו שהם עוד לא ישנים אבל גם לא ערים, אלו הרגעים האהובים עליי...אחרי אמבטיה מפנקת מתכרבלים במיטה וקוראים סיפור...איזה כיף.
בהתחלה לאחר שהקטנטנים היו נרדמים אני הייתי נכנסת כמה פעמים במהלך הלילה לבדוק שהם מכוסים, שהחיתול שלהם לא מלא מדיי (לכל אמא יש את השיטות שלה לבדוק מבלי להעיר את הקטנטן שלה), שהבגדים או המיטה לא נרטבו מפיפי שברח ולפעמים הם היו מתעוררים ומודיעים לי חד משמעית שהגיע הזמן להחליף חיתול.
ולמחרת בבוקר ישר הייתי מרגישה אצל הקטנטנים שלי את ההבדל בין לילה של שינה רצופה ללילה עם התעוררויות, וגם הסובבים אותי לא היו צריכים הסברים ממני, זה היה בולט לעין (וגם אצלי ידעו לפי כמות הסבלנות שהיתה או לא היתה לי ולפי כמות הקפה הנצרכת). 
מחקרים מצאו שתינוק שישן טוב יותר בלילה, נהנה מאינטראקציה חיובית יותר החיונית להתפתחותו ומבקרים, מהנים ופרודוקטיביים.
אחד הפרמטרים שמשפיע על שינה רצופה הוא החיתול (מי כמונו יודעות זאת), המאפשר לתינוק לילה יבש וללא דליפות.
וכאילו שפמפרס קראו את מחשבותיי...פמפרס השיקה את פמפרס אקטיב בייבי החדש עם שכבת הספיגה הכפולה, ארוכה יותר מתמיד וסופגת נוזלים מהר יותר, ללילה יבש עד 12 שעות ולשינה רצופה של התינוק, למחר טוב יותר כבר מהיום!
פמפרס אקטיב בייבי החדש עם שכבת הספיגה הכפולה, ארוכה יותר מתמיד וסופגת נוזלים מהר יותר ללילה יבש עד 12 שעות. שכבת הספיגה המשופרת ארוכה יותר ולכן בעלת שטח ספיגה רחב יותר, המאפשר לחיתול לספוג כמות גדולה יותר של נוזלים במהירות גדולה יותר מבעבר. 
*אתם מוזמנים לקרוא על שינה בטוחה באתר פמפרס http://www.pampers.co.il/home
כיום אנו עדיין נכנסת לחדר של הקטנטנים שלי...בעיקר כדי לכסות אותם, להסתכל עליהם ולצלם אותם...(יש לי המון תמונות שלהם ישנים ושלווים)
לקנייה ישירה ולמבצעים מבלי לצאת מהבית: http://bit.ly/10JYrU3
לילה טוב ושין שן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה