24 בדצמבר 2013

מאמי קייר משיקה שמן אמבט טבעי

‎לאחר שנים ארוכות של פיתוח, מאמי קר גאים להציג שמן אמבט טבעי וטהור לתינוק ! 
שמן האמבט מבית מאמי קר עשוי רכיבים טבעיים ובוטנאים בלבד

את שמן האמבט ניתן להשיג ברחבי הארץ בכל חנויות התינוקות, ברשתות הפארם,ברשתות הטבע, בבתי טבע,בבתי מרקחת ועוד

לפרטים נוספים לחצו על הלינק הבא 
http://www.mommycare.co.il/producth.aspx?IDP=67

***אחד המשתפים יזכה בשמן אמבט מבית מאמי קר***

יום קסום
מאמי קר‎
לפני מספר שבועות הייתי באירוע ההשקה של שמן האמבט החדש...אותה חברה מוכרת שאני כבר משתמשת בה מאז שהבכור שלי נולד...והפעם מוצר חדש, שמן אמבט  שעוזר לשמור על הלחות הטבעית של עור התינוק (בתור אמא לשני קטנטנים שסבלו מעור יבש ורגיש, חיפשתי וניסיתי מכל וכל, אבל היה לי חסר המוצר הטבעי שיעשה את אותה העבודה שעושים שמנים אחרים).
תמונה
השמן מורכב מתערובת שמנים בוטאניים עדינים ומזינים כגון: 
* שמן חמניות
* שמן זרעי ענבים
* שמן קלנדולה
* שמן קמומיל
שמן האמבט נקי מכימיקלים שנויים במחלוקת ואינו מכיל :
פרופילן גליקול
-שמנים מינרליים (נגזרות נפט)
- פראבנים
- SLS
- שמנים אלרגנים ( בוטנים, סויה ועוד)
- צבעים או בשמים סינטטים

תמונה
עשו לנו ניסוי ובו בשלוש קערות שמו שמנים שמשמשים אותנו לרחצת עור התינוק, והשמן של מאמי קר היה הכי פחות שומני במגע ושמר על המים צלולים, אבל הריח לא היה כ"כ נעים לפי דעתי. ההסבר לזה נובע משימוש בשמנים ללא בישום (אותי זה סיפק).
ואכן הגענו הביתה וניסיתי את השמן...אני והקטנטן מרוצים...השמן לא דביק, נעים למגע והעור קטיפתי...
והמחיר כמו שמנים אחרים 90 ש"ח לבקבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה