25 בדצמבר 2013

יש לי גלידה הכי טובה והפעם גם עם עשבי תיבול

החורף הגיע, ומה יותר כיף מלהתכרבל בפוך עם כוס תה צמחים מהביל? או לרוץ בין הטיפות? או לקפוץ בשלוליות? (וכן, אני יודעת שזה מלכלך...)? להתכרבל עם קופסת גלידה בשילוב צמחי תבלין וכפית...יאמי!!!
בצהרי יום בחודש נובמבר החם (ואני שואלת איפה החורף?), קיבלתי לנסות את סדרת הגלידות המבוססות על צמחים של רשת ג'לה במשלוח יפייפה. אז מה קיבלתי? קרטונית עם 3 טעמי גלידה, 2 גביעי גלידה, 2 כוסות לגלידה וכפיות - איזה כיף לי.
כמו ילדה טובה חיכיתי לבני ובעלי שיטעמו (מה יטעמו? יאכלו יחד איתי).
קודם כל טעמתי קצת מכל טעם...כדי להרגיש בטעם ובמרקם ולגבש דעה...הכוונה הראשונית הייתה רק לטעום אבל מי מצליח לעמוד ב"רק כפית"?
אז אילו גלידות טעמתי?
גלידת לימו-נענע - האהוב והמוכר, אומנם לא חדשני אבל השילוב בין החמיצות של הלימון והרעננות של הנענע קונה אותי כל פעם מחדש...האיזון בין הטעמים נפלא (שום טעם אינו דומיננטי מדיי), הגלידה רכה ולא נשארים שאריות נענע בשיניים (תודו שזה בעייתי בדייטים wink). נבחר ברב קולות ע"י בני ובעלי כטעם הנבחר.
גלידת בזיליקום תות - האמת שעקמתי את הפנים כשקראתי מה הטעם, כי עד כמה שאני מחשיבה את עצמי כאוהבת להתנסות ולנסות מזונות וטעמים חדשים זה נשמע לי שילוב מוזר מדיי (מה גם שאני לא חסידת גלידות תות, זה יותר התחום של בני בן ה-3). והאמת שזו היתה ההפתעה!!!  הטעמים השתלבו זה בזה באופן מדהים (לא להאמין זה מתאים), הבזיליקום לא השתלט על הטעם כמו שפחדתי שיקרה, אלא הוסיף לתות רעננות וארומה נהדרת. המרקם רך והגלידה פשוט טעימה.
גלידת מסקרפונה עם לימונית ולואיזה - הגלידה האהובה עליי ולכן הסכמתי שרק יטעמו ממנה (וישאירו לי את השאר). המסקרפונה חלקה וטעימה עם נגיעות חמצמצות של הלימונית והלואיזה...נימוחה בפה כמו עוגת גבינה לימונית, מאוזנת מבחינת טעמים, מרגישים את חציפות החמצמצות (אני ממש משוררת היום, ממש הביאליק של הגלידות) ועדיין היא לא חמוצה מדיי. מבחינתי זו הגלידה המנצחת (מה לא ספרתי לכן שערכנו בין הטעמים תחרות "גלידה הכוכב הבא"?).
בסדרה החדשה יוצעו גלידת לימו-נענעגלידת בזיליקום תותגלידת קציפת לימון עם לואיזה ועוד.
לדברי גיא טשקנט, שף ובעלי רשת ג'לה "זה התחיל בהזמנה מיוחדת של משרד תל אביבי שהחליט על יום גלידות במשרד. הם ביקשו שהגלידות יהיו מבוססות על צמחים שונים, ומכיוון שאנחנו מעניקים את האפשרות לבחור ולהרכיב לבד טעמי גלידה על פי בחירה ודרישה, התחלנו יחדיו "לבנות טעמים ומרקמים".
"אני חייב לציין שהניסוי הצליח כל-כך טוב שהחלטנו לאמץ אותו" מסביר גיא.
"והטעמים המיוחדים של הגלידות שנוצרו מתאימים לחורף. לא חייבים רק תה צמחים, אפשר גם גלידה"
המחירים
  • כדור אחד 14 ש"ח
  • כדור אחד בשני טעמים חצי חצי 15 ש״ח
  • שני כדורים 18 ש"ח
  • שלושה כדורים בשני הסניפים 22 ש״ח
  • 1/2  קילו 46
  • 3/4  קילו 64 ש״ח
  • ק״ג - 79 ש״ח

כתובת הסניפים:
הרואה 45 פינת בן גוריון 108 ר"ג, 0747042800
שכונת אזורים, רחובות -               0747045665

שיהיה לנו חורף חמים וטעים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה