25 בדצמבר 2013

סניף חדש לשילב - שילב איילון

Photo: ‎כבר יצא לכם לבקר בשילב איילון?
מחכים להתרגש איתכם בחנות החדשה ברחוב ששת הימים 28 בני ברק, מול קניון איילון.‎
אתמול נסענו לחפש לבני הגדול חולצה אלגנטית לאירוע, והדבר הטבעי ביותר היה לנסוע ולבדוק את קולקציית חורף 2013/14 של שילב.
אני יודעת איפה סניף איילון נמצא, או לפחות חשבתי שאני יודעת ולהפתעתי בנסיעה בדרך לסניף המוכר בעלי לפתע אמר: "זה פה" ומיד עצר.
פרקנו את הילדים מהאוטו, הילדים ואני נכנסנו פנימה ובעלי נסע לחפש חנייה.
מה רבה היתה הפתעתי לגלות שהיום זו הפתיחה החגיגית של הסניף...כל הסניף קושט בבלונים בצבעי אדום לבן, כצבעי הרשת (שניים אף מצאו את דרכם לביתנו בעזרתו הגדולה של בני) והמה מאדם.
בני הגדול פילס בקלות את דרכו פנימה (לי היה קצת יותר קשה), כשנכנסתי פנימה, גיליתי סניף רחב ידיים, יפה ורואים שהושקעה בעיצוב ובסידור הסניף מחשבה.
מחלקת בגדים גדולה ומחולקת לפי קטגוריות: בנים ובנות, ובתוך כל קטגוריה גם לגילאים שונים
(המחלקה שלי - כי מה לעשות יש לי שני בנים)
מחלקת צעצועים גדולה וצבעונית שמחולקת לפי גילאים. בני מצא בימבת ניידת משטרה ונסע איתה (יותר נכון דהר) בכל רחבי החנות עד שמצא את מדף הספרים ושם עשה עצירת התרעננות וקריאה (הוא בן אוטוטו 3).
ובקצה החנות ציוד לתינוקות ועגלות והכל נגיש ונוח, גם עם עגלות!!!
ספרו לי שיש עוד קומה למעלה (שאליה לא הצלחתי להגיע, שני ילדים כבר אמרתי?!) ושם ישנה תצוגת חדרים (פחות רלוונטי עבורי, אבל מבטיחה לבדוק בביקור הבא שלי).
אז שיהיה בהצלחה, מבטיחה לשוב ולבקר.
בנוגע לחולצה האלגנטית...לא היתה את המידה המבוקשת
לאתר שילב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה