25 בדצמבר 2013

ריקולה - בריאות מהטבע בסוכריה....

חברת "ריקולה", יצרנית סוכריות הצמחים המובילה בעולם, מרחיבה את סדרת סוכריות הצמחים ללא סוכר ומשיקה טעם נוסף בסדרה:
סוכריות "ריקולה" ללא סוכר בטעם צמחים תפוח ומנטה
סוכריות הצמחים של "ריקולה", מהמוכרות בעולם, מיוצרות על פי מתכון סודי של צמחים מרעננים ומכילים 6 קלוריות בלבד לסוכרייה!
הסוכרייה מעניקה תחושה של מתיקות מרעננת של תפוח נמס בפה ולאחריו טעם עדין ומרענן של מנטה. הרכב 13 הצמחים הייחודים ל"ריקולה", בשילוב הטעם המיוחד של התפוח והמנטה, מעניקים לסוכרייה את טעמה הייחודי. כל סוכריה מכילה 6 קלוריות בלבד!
קיבלתי לנסות את המוצר ובתור חובבת סוכריות בכלל וריקולה בפרט, מאד אהבתי את הטעם החדש...מתיקות מרעננת זו ההגדרה שלי. הסוכריה כבר תפסה את מקומה אצלי בתיק. אני לא יודעת להגיד מה הרכב הצמחים הייחודי שלהם, אני רק יכולה להגיד שזה עובד. כשכואב לי הגרון, כשאני קצת צרודה או שסתם בא לי סוכריה טעימה - ריקולה.
סוכריות "ריקולה" הינן סוכריות צמחים מופחתות קלוריות ללא חומר משמר וללא חומרי טעם וריח מלאכותיים. הסוד של "ריקולה" הינו ההרכב המיוחד מתערובת של 13 צמחים, הגדלים למרגלות הרי האלפיים השוויצרים בתנאים אופטימליים ולפיכך, בעלי סגולות מיטיבות, ויעילות במיוחד להרגעת גרון צורב. מוצרי "ריקולה" מיוצרים בשוויצריה מחומרי גלם מעולים, בשדות המעובדים בהשגחת חברת "ריקולה" עצמה. כל מוצרי "ריקולה" מכילים צמחים היונקים אוויר הרים צלול ומיוצרים על פי סטנדרטים מחמירים, משלב איסוף הצמחים ועד לאריזת הסוכריות. 
לפי עודד ברט, מנכ"ל משותף בחברת "שוקוטרייד", הנציגה הבלעדית של "ריקולה" בישראלסוכריות הצמחים של "ריקולה" הינן מהמוצרים המוכרים בעולם ומשווקות לעשרות מדינות ברחבי הגלובוס. בשוק הישראלי הפכו הסוכריות למוכרות ואהובות, עם קהל לקוחות נרחב. טעם התפוח מנטה החדש, המתווסף לסדרה, זוכה להצלחה עולמית ואנו צופים שגם בקרב הצרכן הישראלי הוא יתקבל בהצלחה רבה.
 מחיר מומלץ לצרכן: 13 – 15 ₪ לאריזת 50 גרם.
 כשר למהדרין פרווה בהשגחת הרב שלזינגר ז'נבה, שוויצריה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. 
להשיג ברשתות הפראמים, בתי המרקחת, חנויות הטבע, רשתות השיווק והחנויות המתמחות.  

צילום: תומר בורמד. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה