25 בדצמבר 2013

חגיגה איטלקית בשופרסל

איזה כיף לקבל קופון חגיגה איטלקית מהשופרסל...
אני מאד אוהבת אוכל איטלקי: פסטות ברטבים שונים, לזניה, ניוקי - חלבי, בשרי, בארוחת צהרים או ערב...לא ממש אכפת לי. אני אוהבת לבשל את זה ויותר מזה אני אוהבת לאכול את זה...
אז כשגיליתי שבקופון יש דפי לזניה, רטבים, פטריות קפואות - מיד ידעתי מה אני הולכת לעשות...רמז: זה המאכל שגרפילד הכי אוהב...
 

המתכון ללזניית טונה שנגמרה במהירות ולכן לא הספקתי לצלם:

מצרכים:
1 חבילת דפי לזניית
3 קופסאות טונה במים (לסנן טוב)
2 צנצנות רוטב לפסטה (אני השתמשתי בשום ואורגנו)
1 בצל בינוני (קצוץ)
1 גזר קצוץ
1 גמבה קצוצה
3 פילטים של אנשובי (לא חייב)
פטריות או זיתים חתוכים
אופן הכנה:
שופכים מעט רוטב על תבנית הפיירקס
מטגנים בצל, מוסיפים גזר וגמבה וממשיכים לטגן עד שהירקות מתרככים.
מוסיפים את הטונה והזיתים/פטריות
מוסיפים שתי צנצנות רוטב
מערבבים
מוסיפים את האנשובי קצוץ ותבלינים: פלפל שחור, פפריקה מתוקה ופפריקה חריפה לפי הטעם.
מסדרים שכבת עלים...יוצקים רוטב...אפשר לפזר גבינה צהובה מגוררת...וחוזר חלילה.
למעלה יוצקים רוטב ומפזרים גבינ"צ.
מכסים ברדיד אלומיניום ולתנור ל-45-40 דקות בחום 180 מעלות
מורידים את הרדיד ואופים עוד 15 דקות.
בתיאבון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה