25 בדצמבר 2013

עד כמה שטוחה תחושת הבטן שלך כל הפתרונות לבטן שטוחה לאחר הלידה

לאחרונה הוצפה הרשת  והתקשורת,  בתמונות וכתבות של נשים מפורסמות רק זמן קצר לאחר הלידה, אשר מציגות בטן שטוחה וחטובה להפליא. ביניהן הוצגה הבטן של קייט מידלטון, בעודה נתפסת בעין המצלמה, כאשר בטנה רזה וכלל אינה מראה סימנים כי רק לאחרונה, ילדה את בנה הבכור.
 תמונות ואייטמים אלו, העלו שאלות ואף עניין רב בקרב נשים שילדו ורוצות להשיב לעצמן מראה הבטן טרום לידה.  למרות שבפועל, לגוף יש קצב משלו, ובכלל, יש זמן סביר שהגוף משתנה, מתחזק, ואין סיבה להיכנס לפרוצדורות וטיפולים כחצי שנה לאחר הלידה, אומר ד"ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.
 ואכן , לא צריך  עין מקצועית כדי להבין שהתמונות שהציפו את הרשת אינן מייצגות מצב שכיח.  לרוב,  אישה שעברה לידה או ניתוח קיסרי, צריכה זמן.  גם מי שהייתה חטובה לפני ההיריון,  תזדקק לזמן סביר שגוף  יחזור לעצמו.
Displaying www.freedigitalphotos.net - by marin.JPG
קיסרי לדוכסית-   אם פעם ניתוח קיסרי היה רק למי שנקלעה למצוקה בזמן ההיריון,  הרי כיום נשים מזמינות מראש את הניתוח אם צריך או לא. הן בוחרות ללדת בניתוח וללא מאמץ של לידה רגילה.  כך עושות גם  סלבריטאיות רבות ויחד אתן הדוכסית קייט, אשר  ע"פ הדיווחים עברה ניתוח קיסרי.  מאידך מסתבר כי רבות אף  מכניסות יחד אתן רופא פלסטיקאי, כדי שיתפור את האזור באופן יותר נקי ויפה לאור העובדה כי ניתוח קיסרי משאיר צלקת. דובר רבות על  קייט הדסון, ג'ניפר לופז ומולי סימס שעברו ניתוח קיסרי, וגילו את הדרך, מה שמעלה את הסברה כי גם קייט, התווספה לרשימה. וכך במקום שהרופא המיילד יתפור את הבטן, הן מזמינות מנתח פלסטי שיעשה כן.  
הצלקת מניתוח קיסרי, גם אם החלימה ישר ויפה, במקרים רבים היא תגרום  לבטן סוג של בליטה שתישאר לנצח.  לפעמים הצלקת  עשויה להיות מורמת, רחבה ואף רגישה וכואבת. עובדה זו מעוררת בנשים רבות את הרצון שלעבור תיקון וניתוח למתיחת הבטן או שיפור הצלקת. המיילד מתמקד בלידה תקינה ובריאותם של התינוק והיולדת,  הם  בראש העדיפויות, נושא האסתטיקה מקבל  פחות פוקוס. לכן מומלץ את כל התיקונים לעשות לאחר תקופת ההחלמה.
 לעולם לא מאוחר מדי- במידה ונשארת עם עודפי עור רבים,  ניתן לעבור מתיחת בטן, אצל מומחה לכירורגיה פלסטית. לאחר ניתוח כזה, תזדקקי לתקופה של לפחות חודש החלמה. ולכן חשוב כי ניתוח זה, יעשה בעודך חזקה ובריאה. במקרים בהם אין עודפי עור גדולים, או עודפי שומן רציניים,  מסביר ד"ר גלזינגר, לעולם לא יהיה  מאוחר מדי לבצע המסת שומן ומיצוק העור בשיטה החדשה ללא ניתוח באמצעות ה"בודי טייט".
הטיפול באמצעות בודי-טייט מאפשר המסה ממוקדת בגלי רדיו ועיצוב האזור המטופל.  זהו טיפול  זעיר פולשני,  להמסת השומן ומיצוק העור. הטיפול נעשה בהרדמה מקומית ומאפשר להמיס שומן בכמות ובמהירות גדולה בהרבה מאשר  בכל דרך אחרת, ובהרבה פחות זמן החלמה ותופעות לוואי מכל שאיבה אחרת.  הטיפול בבודי טייט גם נותן מענה למיצוק  העור, באמצעות אלקטרודה חיצונית המבצעת תהליך כיווץ העור, על מנת שלא יישאר רפוי לאחר הטיפול והלידה.
הטיפול  פועל באמצעות גלי רדיו  - RF-. פעולת גלי הרדיו מחממת באופן אחיד ומהיר את השומן וממיסה אותו. בו זמנית- המכשיר מבצע שאיבת השומן הנמס החוצה, כאשר הוא במצב נוזלי. החום סוגר במקום את כלי הדם לכן הפעולה מינימלית ללא דימום, כיווץ העור  יגרום לגוף לייצר סיבי קולגן חדשים במקום שבו התבצע הטיפול, ובכך יגרום למיצוק העור באותו אזור.
להשלמת תהליך המיצוק והטיפול בעור,  ניתן לבצע טיפולים משלימים במרפאות של ד"ר רונן גלזינגר: טייט-FX  - טיפול לא פולשני, הפועל באמצעות גלי רדיו ונותן מענה לצלוליט ולמיצוק העור הרפוי כאחד. המכשיר מחמם את העור וכאשר העור מגיע לחום הרצוי מועברת  אנרגית גלי רדיו בתדר גבוה לתוך הרקמות, תהליך שגורם נזק תרמי לשכבת שומן הגורמת לתופעת הצלוליט, כתוצאה מכך נגרם הרס בתאי השומן. השומן המפורק מטופל באופן טבעי ע"י הגוף. במהלך התהליך יש גם הידוק העור.
הטיפול באמצעות טייט-FX  מומלץ גם לטיפול בצלוליט במצב קל עד בינוני, אשר בדרך כלל מופיעה אצל נשים צעירות. תוצאה אידאלית תתקבל לאחר סדרת טיפולים.  הטיפול מאושר על ידי ה  FDA והוא מעניק תוצאות אסתטיות מרשימות תוך שמירה על בטיחות מירבית למטופלת.

הקידמה שתגרום לקייט לשלוח לך פרחים -
הטכנולוגיה המתקדמת  בה אנו חיים, מציעה לנו עוד ועוד טיפולים חדישים ופיתוחים טכנולוגיים אשר עונים על הבעיות שנוצרות לאחר לידה. עור רפוי, סימני מתיחה ושומן שהצטבר באזור הבטן הישבן והמותניים. כל אלו ניתנים לטיפול, ותוך זמן קצר, תחזור הגזרה ותשוב להיות חטובה.
יכול להיות שגם קייט מצאה את מה שאנו יודעים, ולאחר הלידה, היא עברה את הטיפולים אשר מסמלים את שיא הטכנולוגיה. טיפולים שהם לא פולשניים לחיטוב  הגוף, מיצוק העור והמסת השומן. וכמובן טיפול זעיר פולשני חדשני.

שלא תתגעגעי לאולטרסאונד:  
 UltraShape – והוולה שייפ , מהווים שילוב אופטימלי לעיצוב וחיטוב הגוף ללא התערבות פולשנית ! אלו פיתוחים של חברת "סינרון מדיקל"  החברה הישראלית, אשר עיקר התמחותה בפיתוח מכשירים טכנולוגיים מתקדמים, המיועדים לטיפולים אסתטיים, שלא בהתערבות פולשנית.
 אחד השילובים המוצלחים לתוצאות של בטן מוצקה, זהו שילוב חכם של שני אלו אומרת  ד"ר לריסה ברק, המתמחה בטיפולים אסתטיים לעיצוב הגוף. ד"ר ברק מסבירה כי גם בנפרד, כל מכשיר משני אלו, יביאו תוצאות נהדרות, אולם שילובם ישפר  את האפקט של הטיפולים.  במיוחד כאשר אישה עוברת לידה ורוצה יחסית מהר, לחזור ולהיכנס לתוך הג'ינס שלה.
UltraShape  מיועד לפירוק שומן באמצעות אולטרה-סאונד. המכשיר לא פולשני מחטב וממצק את  העור בטכנולוגיית אולטרה סאונד ממוקד.  הטיפול במכשיר,  מתאים מאוד לנשים לאחר לידה אשר רוצות להשיב לעצמן את הגוף החטוב. בד"כ לידה משאירה גם מצבור שומן נקודתי,  כגון בטן, מותניים וירכיים וכו'. העור באזור המטופל ע"י האולטרה שייפ , יישאר  חלק ואחיד במראהו. הטיפול ממקד  את אלומת האולטרה סאונד לשלושה עומקים בו זמנית ובכך מפרק כמות גדולה יותר של תאי שומן בכל טיפול שאורכו בין 60-90 דקות ומבוצע  על מיטת הטיפולים בקליניקה.
 הטיפול אינו כואב ואינו מצריך אלחוש או הרדמה ובטח לא אשפוז וימי החלמה, סדרת הטיפולים תכלול ע"פ רוב 3 טיפולים בהפרש של שבועיים בין טיפול לטיפול. מאחר ולגוף נדרשים שבועיים על מנת לפנות את תוצרי פירוק השומן ולאחר כחודש וחצי, בסיום סדרת הטיפול, ע"פ רוב ייהנה  המטופל  מהצרה ממוצעת של 3.5-6.3 ס"מ בהיקף האזור המטופל, מקביל למידה אחת עד שתי מידות במכנסיים!
  לצידו הVelaShape  - מעצב ומחטב את הגוף באמצעות הפחתת צלוליט והצרת היקפים, עם תוצאות ניכרות לעין כבר לאחר 4 טיפולים.  מכשיר ה-VelaShape היה הראשון מסוגו לקבל את אישור ה-FDA האמריקאי ומביא לתוצאות דרמטיות עם נוחיות טיפול מרבית וללא זמן החלמה.
הוולה שייפ מתאים מאוד לטיפולים ממוקדים באזור הבטן, עכוז, ירכיים, זרועות וכד'. זהו טיפול מכני בטוח ביותר עבור כל סוגי העור, אשר יעילותו הקלינית הוכחה בלמעלה מעשרה מחקרים קליניים ובלמעלה מ 5,000,000 טיפולים ברחבי העולם. הטיפול מתאים ביותר לנשים לאחר לידה, למיצוק והידוק העור.
Displaying Velashape_1207b.jpgDisplaying בודי טייט.jpg
Displaying טיפול אולטרה שייפ.jpg
קרדיט לתמונה: - by marin www.freedigitalphotos.net






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה