25 בדצמבר 2013

ה"מעוכים" צעצועים מעיכים במגוון דמויות פופולריות

                                                      קיבלתי לנסות את הצעצוע החדש מבית "הנסיך הקטן" - "המעוכים".
כמו ילדה טובה חיכיתי שבני יגיע מהגן כדי שנפתח יחד את המשחק ויותר מהכל לראות את התגובה שלו...
והנה הגיע השעה בני בן האוטוטו 3 הגיע מהגן, רץ לחדר לפתוח את ההפתעה..."בשבילי? אני מתרגש..." זו היתה התגובה הרשמית שלו.
אחרי שהסברתי לו מאלו צבי הנינג'ה (מה לעשות הוא עוד לא מכיר את הדמויות ואני אפילו זכרתי את השמות שלהם...יותר מדיי שעות צבי הנינג'ה בילדות), האריזה נפתחה וגילינו צעצוע מקסים. אפילו בני שלא אוהב תחושת דביקות בידיים לא הניח אותם לרגע...הוא מעך אותם, מתח אותם, לחץ, הפיל ומה לא (וגם הרשה לי קצת)...צחקנו ונהנו מכל רגע.
באותו יום הוא כבר ישן איתם וממש לא הפריע לו שהם דביקים קצת. אנחנו גילינו שזה פתרון נפלא להוצאת כעסים שלפעמים צפים ועולים (כן...כן...גיל שנתיים המופלא)
המעוכים הם טרנד חדש בקטגוריית צעצועי אספנות שמשגע את הילדים בכל העולם, מדובר בצעצועים מעיכים במגוון דמויות שכל הילדים אוהבים:  הם קטנים, רכים ונמעכים.  אפשר למעוך אותם ראש בראש, לסובב, למתוח  או סתם לזרוק אותם.
המעוכים כרגע כוללים 5 סדרות, כאשר כל סדרה היא אוסף של דמויות פופולאריות מסרטים, סדרות ומשחקים: הדרדסים, צבי הנינג'ה, אנגרי בירדס, פאוור ריינג'רס וגיבורי מארוול (ספיידרמן, אירון מן, תור, האלק ועוד). כל סדרה מכילה כ-6 דמויות המגיעות בשני סוגים של מארזים: מארז זוג דמויות באריזה שקופה או קפסולה עם דמות בודדת כאשר הדמות המסתתרת בקפסולה היא הפתעה.
המשחק במעוכים מספק לילדים את הצורך ואהבתם לאיסוף פריטים, משחקי החלפות, תחרות, וסיפור עם דמויות.  אבל הכי חשוב במשחק, זה ללמוד להעסיק עצמם ולפתח את הדמיון.
המעוכים ( (Mash'Ems מיובאים  לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן",  אשר מתמחה ביבוא ושיווק צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי),Crayola  (קריולה), בוב הבנאי וסמי הכבאי.
להשיג החל מסוף חודש אוגוסט ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. מחיר לצרכן: קפסולה 19.99 מארז זוגי 49.99 ₪
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633.  http://www.littleprince.co.il/
לינק לסרטון יוטיוב : http://www.youtube.com/watch?v=tpQHONagYMs

                                                                          למעוך ולהנות מכל רגע.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה