24 בדצמבר 2013

לורה סוויסרה - כיף לי ונעים לו

נתחיל בגילוי נאות, אני מאד אוהבת את מוצרי לורה סוויסרה...וכשגיליתי שזה תוצרת הארץ התאהבתי עוד יותר
עוד בהריון הראשון שלי התאהבתי קשות בסט מצעי פו הדב (שמיכה רכה ומלטפת, סדין 100% כותנה ומגן ראש) ושיגעתי את בעלי עד שרכשנו אותו (אני יודעת שזה לא זול אבל האיכות עולה על הכל ).
וכל כך נהניתי לראות את בני מתכרבל לו במיטה עם השמיכה המדהימה.
 
(החדר לא שלי)
כשנולד בני השני הודעתי לבעלי שצריך לקנות סט חדש...כל ילד וסט חדש משלו...והפעם רכשנו סט ממחפשים את נמו (רק הפעם הוא לא הגיע עם מגן ראש - חבל אלא עם ציפית).
לצערי אין לי תמונה של הסט היפייפה והלא פחות מפנק.
ולבסוף הודיעו לי שזכיתי בתחרות מטעם לורה סוויסרה בסט מצעים (שמיכה רכה ומלטפת, סדין 100% כותנה ומגן ראש) והפעם של דיסני. 
כך יצא שהקטנטן שלי זכה 3 פעמים...ואני כל כך נהנית לראות גם אותו מכורבל קטנטן במיטה גדולה
אני יכולה להבטיח לכם שגם הילד הבא (או ילדה) יקבל את הסט שלו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה