24 בדצמבר 2013

מאמי קר - אמא (כבר פחות) דואגת

חידה - איך חוזרים 4 לבנבנים בגילאים שונים (2 מבוגרים, פעוט ג'ינג'י ותינוק) מאילת לבנים בדיוק כמו שנסעו מבלי לוותר על אטרקציות, ים ובריכה?
פתרון - המון קרמי הגנה...המון!!!
כשבני הבכור נולד נולד איתו הרגש האימהי שלי והרצון לשמור עליו מכל משמר ולכן עם בוא האביב התחלתי לחפש אחר קרם הגנה לתינוק מתחת לגיל 6 חודשים (שילוב מנצח של תינוק ג'ינג'י ואמא שאוהבת לטייל) ומסתבר שזו היתה משימה לא קלה כלל.
עד שיום בהיר אחד או יותר נכון ערב אחד במהלך שיטוטי בחנות למוצרי תינוקות נתקלתי בקרם הגנה של מאמי קר וכן היה רשום שהוא מגיל 0, בונוס נוסף וחשוב לא פחות הוא 100% אורגני ואינו צורב בעיניים. הרגשתי באותו הרגע כאילו שזכיתי בלוטו.
את מוצרי מאמי קר כבר הכרתי, ועכשיו יצא לי לעשות היכרות אישית עם קרם ההגנה. הדאגה שלי היתה שמקדם ההגנה היה רק 15 SPF, התחלתי לקרוא בנושא וגיליתי ש...
מזה SPF?
(Sun Protection Factor) זהו מדד לאורך הזמן שבו התכשיר מגן על העור מפני האדמומיות (כוויות השמש), בהשוואה לאורך הזמן שבו העור מאדים ללא הגנה.
לדוגמה: אם הזמן שלוקח לעור רגיל להאדים הוא 20 דקות, השימוש בתכשיר עם מקדם הגנה 15 יאריך באופן תיאורטי פי 15 את משך הזמן עד שהעור יאדים, כלומר, למשך כ-5 שעות.
ולכן עם בני הקטן המשימה היתה קלה יותר, ברכישה הראשונה של מוצרי תינוקות נרכש גם קרם ההגנה של מאמי קר.
קרמי ההגנה האורגנים של מאמי קר מכילים מקדמי הגנה פיזיקאליים המבוססים על המינרל טיטניום דיאקוסיד. מקדמי הגנה פיזיקאליים צפים על פני העור ומשמשים כמראה המחזירה את קרינת השמש- הם אינם נספגים בעורו של התינוק ולכן בטוחים יותר לשימוש.
קרם ההגנה של מאמי קר אינו מכיל כימיקלים, אינו מכיל פארבנים, אינו מכיל חומרים משמרים. והוא תוצרת כחול לבן 
הקרם במרקם קליל ונעים, בעל ניחוח נעים, נספג במהירות (אין סימנים לבנים איזה כיף) והכי חשוב אינו צורב בעיניים. 
בני התינוק נמרח כולו קרם בההגנה, כולל פנים וקרקפת (לא לשכוח אוזניים וכפות רגליים) כחצי שעה לפני היציאה לשמש ואילו בעלי ובני הפעוט (הג'ינג'י) השתמשו בקרם ההגנה הזה לפנים ולקרקפת (לגוף השתמשו במקדם הגנה גבוה יותר).
על פי המלצת משרד הבריאות יש למרוח מקדם הגנה כל שעתיים, ולאחר כל יציאה מהמים.
מוצרים נוספים בסדרה:
 קרם הגנה אורגני לגוף לתינוקות וילדים 15 SPF מגיל 0
 קרם הגנה טבעי 35 SPF מגיל 3 חודשים

כשחזרנו מאילת המשפחה והחברים לא האמינו שאנחנו לבנים ויפים בדיוק כמו שנסענו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה