25 בדצמבר 2013

הכינה נחמה הגיעה לביקור

הודעה בוואטסאפ של הגן: "בוקר טוב, יש לנו חברה חדשה בגן...הכינה נחמה..."
לא סיימתי לקרוא את ההודעה וכבר התחלתי בחרדות קשות ובגירודי ראש, רק שתבינו בני עם שיער מתולתל, ארוך (בן 3 וטרם סופר) ובלונדיני, ככה שקשה לראות ביצי כינים. ואני עם שיער מתולתל, ארוך וכהה.
מיד התחלתי לתכנן את המלחמה!
כל המצעים בבית הוחלפו והורתחו (היסטרית כבר אמרתי?)...המסרק הצפוף, אסי 2000 הוצא מהמגירה והדרין once (ללא חומרים כימיים!!!) קיבל מקום של כבוד על השיש במקלחת (ובליבי רק חשבתי כמה טוב שקיבלתי לנסות את המוצר...ומי חשב שאשתמש בו כל כך מהר...).
בני חזר מהגן ומיד בודד לצורך טיפול...הוא לא אהב את הרעיון!
אז הסברתי לו ש... 
הכינים הן חרקים קטנים עם שש רגליים, בגודל של שומשום (תגובת בני: "אני אוהב שומשום"), הכינים מוצצות דם ולכן הראש שלנו מגרד, הכינים זוחלות מראש לראש ומשיער לשיער או באמצעות מגע עם כובעים, שמיכות וכריות של אדם עם כינים(ולנו יש הרבה שיער במשפחה).
מה שלא סיפרתי לבני (כי זה פשוט לא עניין אותו) הוא שמחקרים מראים כי בכל זמן נתון 15-20% מהילדים בני 4-13 (אז מה אם הוא בן 3) בישראל סובלים מכינמת.
והפחד האמיתי שלי היה מביצי הכינים (הן בהירות ושיערו של בני בהיר) שבדר"כ לא מושמדות ולאחר שבוע הופ שוב יש לנו כינים...וכמובן שגם אני אדבק.
בני שוכנע והסכים לעבור טיפול מיוחד שכינים מאד לא אוהבות אם אני אעשה את הטיפול יחד עימו...כמובן שהסכמתי (היסטרית כבר אמרתי?)     
כיסינו את הכתפיים ומרחתי על ראשינו שכבה אחידה של הדרין ONCE, עיסיתי את החומר לתוך השיער (שלו ושלי) והלכנו לשחק...איזה מזל שזה במרקם ג'ל ככה שזה לא נוזל.
לפי ההוראות צריך להשאיר את ההדרין ONCE כרבע שעה על הראש, אבל בעזרת הפאזלים הצלחתי למשוך לכ-20 דקות...וזה הרבה לקטנטן עם קוצים בישבן!
חזרנו למקלחת ופיזרתי שמפו על הראש...סרקל (קצת רוזמרין לא יכול להזיק)...חפפנו טוב טוב את הראש ואז החלק הקשה התחיל...איך גורמים לילדון קטנטון לשבת בשקט כדי שאסרק במסרק צפוף את שיערו?
והתשובה היא טלוויזיה!!!
הספה כוסתה במגבת ענקית, בני הושב במרכזה וסמי הכבאי נקרא לדגל...והשיער סורק ונמצא נקי! עכשיו תורי (זה כבר סיפור אחר...פחות נעים כי יש הרבה יותר שיער, הרבה יותר צפוף ומתולתל ולשמחתי גם אני נמצאתי נקייה יש!).
כעבור שבוע השיער סורק שוב ונמצא שהוא עדיין נקי וכך גם כעבור עשרה ימים. 
אז מה יש בהדרין ONCE שהופך אותו לכזה יעיל?

עד 100% השמדה של כינים וביצי כינים*

  • שילוב מרכיבים ייחודי להשמדת הכינים וביצי הכינים
  • טיפול אחד של 15 דקות, ללא צורך לטפל בכינים פעמיים או יותר**
  • ללא חומרי הדברה כימיים
  • מאושר לטיפול מגיל 6 חודשים ומעלה

הדרין ONCE הדרין - יעילות קלינית מוכחת*:
במחקר קליני מבוקר, שנערך באנגליה ע"י ד"ר איאן ברג'ס, מגדולי החוקרים בעולם בתחום הפרזיטולוגיה נמצא כי מספיק טיפול אחד בהדרין ONCE כדי להשמיד 100% מהכינים ומביצי הכינים*.
בנוסף לא נמצאו במחקר תופעות לוואי הקשורות לטיפול!

הדרין ONCE - שילוב חומרים מנצח:

  • דימטיקון - חומר יעיל ובטוח המשמיד את כיני הראש באופן פיסיקלי (חוסם את קנה הנשימה של הכינה ובכך מונע ממנה לנשום ולבצע חילוף חומרים).
  • פנטרול - מולקולה אורגנית טבעית הנמצאת בשמנים אתריים. מאפשרת את חדירת הדימטיקון אל תוך ביצי הכינים ואת השמדתן.






* Burgess and Burgess BMC Research Notes 2011,4:15
** בפועל יתכנו מקרים מסויימים בהם יהיה צורך לחזור על הטיפול
אנחנו נקיים...מומלץ בחום!

הפורמולציה החדשנית מתאפיינת בצמיגות גבוהה החיונית ליעילות הגבוהה בהשמדה מלאה של הכינים ושל ביצי הכינים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה