25 בדצמבר 2013

הפאוור רינג'רס מגיעים הביתה ולעונה חדשה

דפיקה בדלת, זה השליח...מה קיבלתי? בובת פאוור רינג'רס אדומה...וואי איזו נוסטלגיה
אני זוכרת את עצמי יושבת ומרותקת לתוכנית ומפנטזת שאני הפוואר רינג'רס הוורודה (בת לא?!) ואיך אני נלחמת ומצילה את העולם מידי הרעים...לא להאמין שעברו אי אילו שנים ושאני כבר אמא לשניים.
הנחתי את בובת הפאוור רינג'רס על המיטה של בני וחיכיתי לתגובה שלו שהוא יחזור מהגן.
בני אומנם לא מכיר עדיין את התוכנית (שימו לב, על הדגש עדיין)...אבל את הבובה הוא שמח לקבל ובמיוחד לשמוע שהיא גיבור על שנלחם ברעים ומציל את העולם. הבובה קבלה מקום של כבוד במיטתו והולכת איתו לישון  ובשעות היום נלחמת איתו והכי חשוב מנצחת איתו.
הבובה עצמה גדולה, 27 ס"מ (שזה כיף גדול ומקל על המשחק איתה), רכה (ולכן גם אם היא נופלת היא לא נשברת) ועם רגליים וידיים מפלסטיק שטוחות (הבובה יכולה לעמוד וככה הידיים פנויות למשחק)

קצת על הסדרה "פאוור רינג'רס":
הפאוור רינג'ס מגה פורס,  הלהיט הבינלאומי עולה בחנוכה עם העונה ה-20 .
סדרה מרתקת, שכבשה את העולם כולו, תחזור לערוץ הילדים עם העונה החדשה.
חברת הנסיך הקטן בשילוב מושלם, משיקה את הבובות  הרכות של ה"פאוור ריינג'רס" אשר יהפכו להיות  חלק מהמשחק גם בבית!   
סדרת הטלוויזיה והסרט "פאוור רינג'רס" הופקו לראשונה לפני 20 שנה, בשנות ה-90. הסדרה תפסה פופולאריות והצלחה רבה,  בקרב ילדים מכל העולם ועכשיו נזכה לראות את העונה ה- 20.
הפאוור ריינג'רס הן דמויות בדיוניות של קבוצת צעירים, אשר הופכים לגיבורי על חזקים וטובים. הם לבושים בתלבושת קרב ייחודית וצבע ייחודי לכל דמות, עם קסדה שמסתירה לחלוטין את הפנים, מה שעוזר להם לשמור את זהותם בסוד וכמובן מגן על פניהם בזמן הקרב.
הפאוור ריינג'רס האנושיים, משנים  את צורתם לגיבורי על, וכך מקבלים כוחות על אנושיים. הם פועלים בצוותים של שלושה עד חמישה. אולם לפעמים מצטרף ריינג'ר נוסף לחבורה.... 

 


 להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. מחיר לצרכן: הבינוני 89.90 ₪
 לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633.  http://www.littleprince.co.il
 חברת "הנסיך הקטן",  אשר מתמחה ביבוא צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי),  little prince (הנסיך הקטן), Crayola  (קריולה), לינדם ואחרים.

חג חנוכה שמח ומואר







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה