26 בדצמבר 2013

רהיטי דורון משיקה קולקציה ייחודית של מדבקות קיר מעוצבות ומדליקות לחדרי הבית.

כשעברתי דירה החלטתי לתת לה את הנגיעה האישית...החותם שלי ולהפוך אותה מעוד דירה שכורה לדירה משפחתית וחמימה.
הנגיעה האישית באה לידי ביטוי בשתי מדבקות קיר: האחת בצבע שחור לבן בסלון, שהשתלבה נהדר עם הספה האדומה והשנייה בחדר הילדים (כשעוד היה רק ילד אחד).
מדבקת הקיר כל כך שינתה את פני הסלון והפכה אותו למעוצב (ובלי קיר גדול ולבן...) ושיקי והאמת גם שקבלתי המון מחמאות על העיצוב ("באמת זה שום דבר..." הצטנעתי).
אבל מדבקת קיר חדר הילדים הפכה את החדר למתוק וילדותי יותר, בדיוק מה שרציתי והוסיפה לו המון אופי.
כיום כשעברתי דירה אני שוב בחיפושים אחרי מדבקות קיר שיעצבו את ביתי...מבטיחה לרוץ ולספר...
   
לאורך שנות ההיסטוריה משתמשים אומנים באלמנטים ציוריים לעיצוב חלל בנוי וחללי מגורים בארמונות העשירים, במבני ציבור ומבני תפילה. בעת המודרנית ועם התפתחות הטכנולוגיה והחדרת הסטנדרטיזציה לעולמנו, התרחב מאוד השימוש בעיטור חדרי הבית בציורי צבע מיוחדים, המחמירים הזמינו ציירים שאיירו את הקירות לפי הזמנה. בשנים האחרונות התפתחה תעשייה שלמה לעיטור חדרי הבית במדבקות קיר, יתרונן הוא בקלות הדבקה, אפשרויות רבות לבחירה ושימוש עצמי, שימוש מושכל בחומרים, התאמה עיצובית ועלות המתאימה לכל כיס.

חברת רהיטי דורון, משיקה בימים אלה קולקציית מדבקות קיר איכותיות, מעוצבת וייחודית. מדבקות הקיר ישווקו בכל סניפי החברה, להדבקה עצמית בבית.

Displaying מדבקות קיר של רשת רהיטי דורון (3) (Custom).jpg

מדבקות הקיר עושות את ההבדל הגדול בעיצוב החדר, דרך שילוב צבעוניות בחדר, מתן "אופי" לחדר, גיוון החלל וייחודיות ומצד שני- אין צורך במחויבות רבה למדבקה- כשמחליטים שנמאס- מגרדים ומחליפים.

הקולקציה של רהיטי דורון עוצבה בשיתוף פעולה בין המעצב הראשי של החברה - ניצן הורוביץ ובין סטודיו לוקה. בקולקציה ניתן למצוא איורים מיוחדים ושילוב צורות

גרפיות, במגוון צבעים ועיצובים ונבחרו דמויות תוך מחשבה על אפיון חלל המשתמש. לדוגמא:

לחדרי הילדים: במדבקות הילדים ניתן למצוא מדבקת אווירון עם אותיות לכיתוב עצמי ומדבקת בלרינה וורודה לחדרי הילדות. 
Displaying מדבקות קיר של רשת רהיטי דורון (9) (Custom).jpgDisplaying מדבקות קיר של רשת רהיטי דורן  (3).jpg

לחדרי הנוער: נעשה אפיון לפי תחומי העניין, גרפיטי מדליק, אוזניות מוזיקה, או כדור העולם והגלובליזציה.
 Displaying מדבקות קיר של רשת רהיטי דורן  (4).jpg

לחלל המשרדי ניתן למצוא מדבקות תכנון שבועי או מדבקות אווירה.

 המדבקות של רהיטי דורון עשויים  מחומרים איכותיים, קלות להדבקה עצמית על כל קיר וחלל בבית שתבחרו כולל הוראות הדבקה וציוד הדבקה מתאים.

מדבקות קיר : בגדלים משתנים: של עד חצי מטר על מטר.
מחירים לצרכן  :  99-229  ₪

אסף טייכמן, סמנכ"ל השיווק של רהיטי דורון מעניק טיפים כיצד להדביק נכון את  מדבקת הקיר:  "חשוב לעבוד בזהירות, באיטיות וסבלנות. לתכנן ולסמן את מיקום המדבקה בדיוק" אומר טייכמן ומוסיף:

·       בשלב ראשון, לפני בחירת המדבקה- החליטו למי מיועדת המדבקה, לאיזה חלל, איזה צבע והיכן יהיה מיקומה בחדר, בדקו האם גודל המדבקה מתאים לגודל המיועד להדבקה...
·       בשלב שני- בחרו משטח חלק, יציב ושאינו מתקלף. "אם תבחרו להדביק על קיר מתפורר", מזהיר טייכמן, "הרי שהקיר יתפורר ביחד עם מדבקה ואז חבל על הזמן והכסף שהשקעתם ".
·       בשלב שלישי, מיקום המדבקה- כל שעליכם לעשות הוא להחליט מאיפה עד איפה להדביק את המדבקה, ולזכור שאם מדובר בכיתוב, חשוב להתחשב בפרופורציה. רצוי לעשות זאת בעזרת מטר או סרגל ארוך, כשהמטרה היא לשמור על הדבקה ישרה. אגב, אם החלטתם להדביק עקום – נסו לתת לכך הסבר משכנע...
·       בשלב רביעי, מניחים את המדבקה על המשטח נבחר ומהדקים  אותה עם הכרטיס המיועד שמצורף לערכה (דומה לכרטיס אשראי) כדי ליישר אותה על הקיר ולהוציא בועות אויר שנקלעו במהלך ההדבקה.
·       בשלב האחרון- מוודאים את הדבקת המדבקה לקיר ומקלפים את כיסוי הנייר השקוף המתלווה למדבקה.



ניתן להשיג בכל סניפי רהיטי דורון ברחבי הארץ, אתר החברה -   www.doron1949.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה