25 בדצמבר 2013

יפית - כשהניחוח משתלט

במסגרת חברותי ב- LEADERS השתתפתי בהגרלה וזכיתי (חברותי יגידו מה חדש?) בערכת מוצרים מבית yafit.
קיבלתי את הגלויה שכל כך חיכיתי לה בדואר (קצת התעכב, אבל בסוף השתלם לי!!!).
יום - יומיים והופ אני נמצאת כבר ברמי לוי, בוחרת לי את המוצרים ושוקעת לעולם ניחוחות ששכחתי שבעלי והילדים מחכים ברכב.
בחרתי לי את הממוצרים הבאים:

מבשם בדים בניחוח בוטיק 

אם יש דבר שאני מאד, אבל מאד אוהבת זה שיש ריח נעים בבית, שיש תחושה כאילו הרגע שטפתי את הרצפה והכל רענן.
הגעתי הביתה שלפתי את מבשם הבדים והתחלתי להתיז, קצת על הוילונות, קצת על הכריות וקצת על הבובות פרווה של הקטנטנים, וניחוח הפרחים ותערובת הבשמים הייחודית מיד התפשט לו בבית. איזה כיף!!!

תחליב רחצה מפנק בניחוח מאסק עדין
את המוצר הזה כבר הכרתי מאמא שלי, אהבתי ותכננתי לקנות לי.
מתרחצים ולא מפסיקים להסניף את הגוף. זהו תחליב רחצה עדין שמשאיר את העור רך ועם ניחוח עדין שלא עוזב את הגוף.
תחליב רחצה המבוסס על פורמולה מועשרת בתרכיז יוגורט ובתערובת שמנים (פאצ'ולי, מרווה ורוזמרין), עשיר בנוגדי חמצון, ויטמינים ובחומצות שומן חיוניות.
ללא SLS וללא פרבנים.
קרם גוף קטיפתי בניחוח יפית
קרם גוף המועשר בתוספת לחות המכיל מי ים המלח.
נספג במהירות ומשאיר את העור רך ומבושם לאורך זמן.
ללא SLS וללא פרבנים.

פילינג גרגירים טבעיים בניחוח יפית
אני אוהבת פילינג, פעם פעמיים בשבוע להרגיש את הקרצוף העדין של הפילינג, את הרעננות של הגוף ואח"כ את החלקות של הגוף - פשוט תענוג.
וגם פה פילינג עדין ונעים שמותיר את הגוף רך, חלק ומריח נעים שאפילו לא צריך למרוח קרם לחות.
פילינג גוף, מועשר בשמנים טבעיים (שמן אורגן, שמן חוחובה, שמן מקדמיה וחמאת שיאה) ובנוגדי חימצון טבעיים (ויטמינים C ו-E ותמצית רימונים). מכיל גרגירי אפרסק וזית.
ללא SLS וללא פרבנים.

כל  המוצרים גדולים (פילינג וקרם גוף 400 מ"ל, תחליב רחצה 750 מ"ל) ובמחיר שווה לכל כיס ונפש
בקיצור ממליצה בחום.
להרשמה כנסו ללינק הבא:
http://ravello.theleaders.co.il/?r=355

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה