25 בדצמבר 2013

Always אינפיניטי - ועוד קצת...

יצא לי פצעון (איזה באסה מה אני בת 16?), יש לי מגרנה (אני כבר מבינה מה הולך לקרות), אני עצבנית...הגיע המחזור...ולא...לא...יוצא דיו כחול על הפד המושלם שלא זז מהתחתון, לא מתקמט, סופג הכל.
וכמובן שבימי המחזור (או ימי הפועל כמו שאני קוראת לו) אני לובשת לבן ונצמדת לאנשים כמו שרואים בפרסומות.
בואו נשים את הציניות בצד (או כמו שאמרו לי פעם ציניות גורמת לקמטים) ונפרגן הפעם לפד Always אינפיניטי, כי כשמגיע - מגיע.
קיבלתי לניסיון את התחבושות החדשות אינפיניטי מבית Always...וכצינית מוצהרת כבר תהיתי מה חדש הפעם? עוד תחבושת...
עוד לפני המחזור פתחתי תחבושת אחת לבדוק...



ומה גיליתי?
 קופסא יפה ונוחה לשימוש שגם נסגרת אחרי הפתיחה הראשונית (כבר שיפור).
 כל תחבושת ארוזה בנפרד בעטיפה סגלגלה (הצבע האהוב עליי - סתם שתדעו).
 התחבושת מספיק ארוכה לטעמי.
 התחבושת עצמה דקה מאד (כבר התחלתי לחשוש), רכה ונעימה למגע ולשמחתי ללא ריח לוואי (אני לא אוהבת את הריח הלוואי שמלווה את התחבושות ולא אוהבת את התחבושות המבושמות).
 בעקבות הפרסומת שמראה שהתחבושת אינה מתקמטת ומאבדת את צורתה, ניסיתי והיא אכן אינה מאבדת את צורתה רק מעט מתקמטת (הניסוי האמיתי בימי הפועל).
 יותר מהכל הדאיגו אותי החורים בתחבושת.

ימי הפועל הגיעו והתחבושת נקראה לדגל

ומה גיליתי עכשיו?
 התחבושת ממש דקה, התחושה היא להיות עם ולהרגיש בלי (איזה כיף, אני שונאת את תחושת הפיל - והמבינה מבינה).
 למרות שהיא דקה היא סופגת כמו גדולה (התחבושת עמדה בגבורה במבחן הלילה...לילה שלם, תחבושת אחת...ספיגה נפלאה).
 החורים בתחבושת כבר לא מדאיגים אותי (זה לא דולף).
 התחבושת נדבקת לתחתונים ולא זזה (גם בעזרת הכנפיים) ולא מאבדת את צורתה (גם אחרי שעתיים של ריצות וסידורים - פשוט לא הרגשתי שהיא שם).
 התחבושת רכה ונעימה למגע והשכבה העליונה לא נקרעת (דבר שקרה לי לא פעם...).
 הספיגה טובה כך שלא מריחים ריחות לא נעימים (סליחה על התיאור...).
  כנראה שאני אמשיך עם התחבושת  הזו.
ההערה היחידה שליח היא שדרושות אריזות גדולות יותר


אז מה יש בתחבושת הזו שעושה את ההבדל?
Always אינפיניטי עשוי מאינפיניסל (Infinicel)
 זהו חומר חדש לגמרי שמעולם לא נעשה בו שימוש (רק לידע כללי שאר התחבושות עשויות מסיבים רכים).
 התחבושות עשויות מחומר מוקצף הסופג עד פי עשרה ממשקלן בנוזל.
 החומר המוקצף סופג פי שניים מרמת הספיגה שלה המשתמשת עשויה להזדקק.
 התחבושות מתאימות את עצמן למבנה הגוף של המשתמשת.
 נקודות זעירות על התחבושת מסייעות למשוך ולהרחיק את הנוזל מהעור ולנעול אותו.

תחבושות Always אינפיניטי פותחו על ידי צוות מחקר כלל עולמי, בראשו עמדה אישה (אן הולנד- ברוס) והוא כלל נשים רבות מבית  P&G Always. בדקו, תשאלו, חקרו, נברו ולבסוף הצטרף למשפחת תחבושות Always, מוצר חדש, הדור הבא... Always אינפיניטי.
Created by women, for women ומרגישים את זה...
מחיר מומלץ לצרכן אריזת סינגל פק: 19.99 ש"ח.

לא בכדי המוצר נבחר למוצר השנה...

אז שיהיו לכולנו ימים רגועים ושלווים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה