29 בדצמבר 2013

נהנים מגלידה גם בחורף

כמה שאני אוהבת גלידות...קיץ, חורף, סתיו ואביב...לא משנה לי...
סורבה, שוקולד, שמנת, פירות...אני לא קטנונית ומוכנה לשלב...
אילו רק הייתי בת 5 או אילו רק היה לי ילד בן 5 (לא קטנטנים שלי אתם לא חייבים לגדול מהר - ואפילו רצוי שלא)

רשת ג'לה, רשת גלידריות בוטיק איטלקית בעבודת יד, תעביר במהלך שבועות החורף, בחינם, סדנאות קבועות ללימוד והכנת גלידות

לאחרונה הושקה בישראל רשת ג'לה – רשת גלידריות בוטיק איטלקית בעבודת יד.
ברשת "ג'לה מותק של גלידה" אפשר למצוא מעל ל 30 טעמים חדשים ומיוחדים – חלקם מושקים לראשונה לחיך הישראלי. רשת ג'לה נמצאת בבעלות גל וגיא טשקנט, והגלידה מיוצרת טריה במקום – כל יום – על ידי הבעלים והשף גיא.

בעבור הילדים ביקור בסניף הינו חגיגה אמיתית. גיא טשקנט השקיע לא רק בטעמים הייחודים אלא גם בצבעוניות בצורה יצירתית: גלידת מרשמלו ורודה, גלידת שוקולד אגוזים ושוקולד לבן משולב בהשראת " ביצת הפתעה קינדר", גלידה כחולה, גלידה בטעם עוגיות אוראו, גלידה בטעם חטיף סניקרס ועוד.


Displaying רשת ג'לה צילום ג'ני גפטר (1).jpg
במהלך שבועות עונת החורף יעביר גיא טשקנט, שף ובעלי הרשת, סדנאות קבועות שילמדו את הילדים איך מכינים גלידה לבד, הבדלים בין סורבה לגלידה ועוד.

"לא רק שנלמד איך להכין גלידות משילובים שונים של טעמים, גם הילדים יכולים לטעום ולהתנסות במהלך הסדנא מה שהופך אותה לחוויה מושלמת" אומר גיא.

הסדנאות יועברו בחינם (!) בסניף הרשת ברחובות ומותנות רק בהרשמה מראש. במהלך שבועות החורף יועברו הסדנאות באופן קבוע, שלושה ימים בשבוע בשעות אחה"צ.

כל סדנא תמשך כשעה.
גילאים 5-10 , קבוצות של עד 7 ילדים בכל פעם
הסדנאות יועברו בימים ב-ג-ד בשעות 16:00, 17:00, 18:00

כתובת הסניף בו יועברו הסדנאות: בן דוד פנחס קפרא, רחובות החדשה, רחובות - 0747045665


Displaying סדנאות הכנה גלידה לילדים ברשת ג'לה.jpg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה