20 בפברואר 2014

שופרסל...שופרסל...שופרסל...לפנק...לפנק...לפנק...והפעם ארוחות שישי - שבת

זוכרים אותי...אמא, דיאטנית ושופרסטארית.
אז אחרי שהתחלנו מהסוף, אבל בצורה מתוקה (קינוחים) נעבור למנה העיקרית...
ומה בתפריט?
למשך השבוע סיר ממולאים (לפי התמונה נשאר רק חצי סיר), ליום שישי בערב חזה עוף בחרדל, סילאן על מצע של אננסים ולשבת חמין (כי הבטיחו שבת גשומה).

סיר הממולאים שלי...גדוש בפלפלים (ובעונה גם בקישואים עגולים) ממולאים בבשר בקר טחון, פטריות (טריות או משומרות תלוי מה יש לי בבית)  ואורז (של שופרסל) והכל שוחה ברוטב עגבניות (מעגבניות מרוסקות של...שופרסל...) ארוחה שלמה בסיר אחד. טעים טעים...
גם הקטנים וגם הגדולים זוללים זאת בהנאה מרובה.


הניסיון החדש שלי לשבוע זה היה חזה עוף (שכבר שכחתי שיש לי במקפיא) עם תבלינים ומוצרים שפשוט יש לי בבית...והבחירה היתה קלה: סויה, חרדל דיז'ון, סילאן (כי הקטנטן עוד לא אכל דבש ולמה להתחיל בסופ"ש?) על אננס משומר והכל מבית שופרסל.
את חזות העוף עיסיתי והשריתי במרינדה של סויה, חרדל וסילאן למשך כמה שעות, סידרתי בתבנית פיירקס שכבת אננסים ועליהם את חזות העוף...כיסיתי בנייר כסף ולתנור לעשרים דקות בחום בינוני ולאחר מכן עוד 5-10 דקות ללא נייר הכסף.
בצד הכנתי אורז וסלט ירוק ובתיאבון...





ההכנות לחמין היו מהירות, בשר בקר (מס' 5) נצלה קלות, עצמות עם מח (אני חצי פולניה), תפו"א, ביצים (כמובן), בטטה, בצל ושום (החצי השני שלי הוא רומני) ו...שקית קטניות (וגם כמה תפו"א קטנטנים קפואים) מבית שופרסל. התיבול היה עם עלי דפנה, מלח, פלפל, כורכום ובמקום סוכר סילאן (אותו אחד מחזות העוף). 
כל אותו הלילה הבית הריח מחמין...והקיבה שלי הובילה את רגליי מדיי פעם לטעום...



וכמו שהריח היה משגע ככה גם הטעם (רשמתי לעצמי לפעם הבאה להוסיף קלחי תירס או ג'חנון ושקית גריסים לבעל).
כולנו אכלנו בהנאה (למרות שהחורף הגיע אחרי שסיימנו כבר לאכול) וכמובן שנשאר גם ליום ראשון.

אז שיהיה לנו בתיאבון... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה