10 בפברואר 2014

בילוי זוגי מתנה לכבוד ולנטיינ'ס דיי – סופשבוע מפנק בהולמס פלייס

רשת מועדוני הכושר המובילה בישראל, הולמס פלייס, מזמינה ללא עלות את כל הזוגות בישראל לאורך כל הסופשבוע לחגוג אצלה את יום האהבה הבינלאומי וליהנות ממגוון פעילויות זוגיות לגוף ולנפש

רשת מועדוני הכושר המובילה בישראל הולמס פלייס, מציעה מתנה מיוחדת לכבוד הוולנטיינ'ס דיי, ומזמינה זוגות להגיע למועדוני הרשת ולהתאמן יחד חינם ללא עלות בשישי ובשבת . לרגל יום האהבה הבינלאומי מציעה הולמס פלייס תוכנית אימונים מיוחדת בכל המועדונים, במסגרתה יועברו לאורך כל שעות היום שיעורים קבוצתיים לזוגות: זומבה זוגות, פילאטיס זוגות, יוגה זוגות, ספינינג זוגות ועוד. בנוסף, יוכלו הזוגות ליהנות ממגוון המכשירים החדשניים, מהתפנקות בג'קוזי, משחייה בבריכה, ישיבה בסאונה ואפילו מכוס קפה וכיבוד קל.

הזוגות המעוניינים להגיע וליהנות בסופשבוע זה באחד ממועדוני הולמס פלייס יוכלו לעשות זאת ללא תיאום מראש או הצגת תעודה כלשהי – רק להגיע כזוג ולהיכנס- להתאמן , להתפנק וליהנות יחד.

לדבריו של אלעד הספרי, סמנכ"ל השיווק של הולמס פלייס : המרוץ המטורף הזה של החיים לא נותן לנו הרבה הזדמנויות באמת להירגע , לקחת הפסקה וליהנות עם בני הזוג שלנו ולהיות רק איתם .חוויית הביקור בהולמס פלייס היא אחרת ומהנה, זו חוויה בפני עצמה, זה כמו חופשה. זו הזדמנות נהדרת בשבילנו להוציא את כלל עם ישראל לחופשה רומנטית בוולנטיין. כל זוג יוכל לבחור את הפעילות האהובה עליו, בין אם רצה להוציא אנרגיות אן בין אם רצה לנוח ולהתפנק.

בנוסף,
  • כל זוג שיירשם כמנוי להולמס פלייס ביום זה יקבל הצעה אטרקטיבית ומשתלמת במיוחד
  • רשת הספא של הולמס פלייס מציע לכם גם חבילת ולנטיינ'ס דיי הכוללת עיסוי שוודי או ארומתרפי זוגי למשך 50 דקות לכל אחד מבני הזוג, קפה ומאפה במסעדת הבית, וכניסה למתקני הספא במועדון הכוללים בריכה, ג'קוזי, סאונה יבשה, סאונה רטובה ועוד. והכל ב- 450 ₪ לזוג. לפרטים נוספים היכנסו לחנות האינטרנטית

או דרך האתר של הולמס פלייס: www.holmesplace.co.il.

אודות הולמס פלייס



רשת הולמס פלייס הבינלאומית פרוסה ברחבי הארץ ב-21 מועדונים. מועדוני הרשת מעניקים מרחב אימון ברמה גבוהה מאוד באמצעות מכשירי כושר מהמתקדמים בכל תחום, צוות מקצועי ומיומן ביותר, פעילויות וחוגים חדשניים ומקוריים, אווירה נעימה ותוססת וחוויית אימון שגורמת לך לרצות להמשיך ולהגיע. לרשת 3 סוגי מועדונים: מועדוני הפרימיום היוקרתיים הכוללים גם בריכות שחייה, ג'קוזי ,סאונה ועוד. מועדוני הפמלי המספקים מענה של כושר ובריאות, לכל בני המשפחה בכל שכבת גיל, ומועדוני האנרג'י המעניקים חוויית אימון דינאמית ואווירה תוססת ומחשמלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה