18 בפברואר 2014

30% על מגוון המוצצים של NUK ברשת סופר פארם


המבצע יתקיים בין התאריכים 13-26/2/2014 בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, הנמכר והמופץ בישראל על ידי קבוצת ניאופרם, יוצא במבצע:
30% הנחה על מגוון המוצצים של
NUK, ברשת סופר פארם ברחבי הארץ.

עיצוב אורתודונטי בהשראת הטבע
פטמת המוצצים הייחודית של NUK עוצבה באופן א-סימטרי, בדומה לפטמת האם בזמן ההנקה, כדי להשיג התאמה אופטימלית לפיו של התינוק.
מוצצי NUK בעלי פטמה אורתודונטית ועיצוב בעל קצה שטוח בחלקה התחתון של הפטמה, המשאיר מספיק מקום ללשון, מבלי להפעיל לחץ מיותר על הלסת והשיניים, מאפשרים להרגיע את התינוק, לאמן את שרירי הפה ומסייעים גם להתפתחות הבריאה של הפה. מערכת האוורור הנמצאת במוצצים מאפשרת שחרור אוויר ומשאירה את פטמת המוצץ רכה וגמישה.
המוצצים ובקבוקי ההזנה של NUK  מיוצרים בגרמניה, בטוחים לשימוש ואינם מכילים ביספנול A.


אודות NUK
המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות מהמובילים בעולם, עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם, מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK  הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות במעל ל- 110 מדינות ברחבי העולם. לאורך הדרך, החברה נעזרת במומחים מתחומים שונים: מיילדות, רופאים, תזונאים והורים, כדי לפתח את מוצריה. פטמת המוצצים והבקבוקים הייחודית של NUK  לדוגמה, עוצבה באופן א-סימטרי, בדומה לפטמת האם בזמן ההנקה, כדי להשיג התאמה אופטימלית לפיו של התינוק. מאז היווסדו של המותג, בחנו מדענים את מוצריו והשפעותיהם על התפתחותם של תינוקות. תוצאות מחקריהם מסייעות למותג לשפר את מוצרי החברה ולפתח מוצרים חדשים, תוך שימוש בממצאים המדעיים והעדכניים ביותר, בעיקר מתחומי הרפואה והפסיכולוגיה ההתפתחותית. אתר הייצור של כל המוצצים, הפטמות ובקבוקי ההזנה של NUK מצוי בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר. המוצצים ובקבוקי ההזנה של NUK בטוחים לשימוש ואינם מכילים ביספנול A.

אתר אינטרנט: www.nukisrael.co.il
חפשו אותנו בפייסבוק: NUK Israel


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה