17 בפברואר 2014

שופרסל...שופרסל...שופרסל...לפנק...לפנק...לפנק...והפעם קינוחים

נחשו על מה אני הולכת לכתוב? על המוצרים החדשים של שופרסל...
נעים להכיר נועה, חברה במועדון שופרסטאר. 
זה אומר שאני מקבלת לנסות מוצרים חדשים מבית שופרסל ואז אני רצה ומספרת...
תמיד היססתי האם לבחור במוצרי הבית של שופרסל...המחיר הזול הפחיד אותי (מכירים את המשפט "קונים בזול משלמים ביוקר"?).
לבסוף אזרתי אומץ, התחלתי באורז וסוכר (מה כבר יכול להשתבש באורז וסוכר?) ומשם הדרך היה קצרה ומהירה לשאר המוצרים.נדהמתי לגלות את כמות המוצרים מבית שופרסל (המון) ואת איכותם (מעולים).   
בחודש האחרון יצא לי להכיר מספר מוצרים חדשים וישנים חלקם כבר אצלי במזווה וחלקם יצטרפו למזווה שלי...
נא להכיר...

כדורי שוקולד 
בימים קרים אלה כשהילדים פחות ופחות יוצאים לגינה ויותר ויותר מתארחים אחד אצל השני צריך למצוא הפעלות בייתיות. ציירנו, בנינו בלגו, יצרנו בפלסטלינה, ראינו דייגו ודורה ומה עכשיו?
עכשיו מכינים כדורי שוקולד, התערובת כבר מוכנה, מוסיפים 1/2 כוס מים קרים ו-2 כפות שמן, מערבבים וזהו...
הקטנטנים יצרו כדורי שוקולד וגלגלו בסוכריות צבעוניות ובקוקוס...וזללו תוך כדי והשאירו קצת גם לנו המבוגרים.
והתוצאה...

עבר שבוע...והפעם שבת גשומה...מה עושים? אופים עוגיות...

עוגיות עוגיות סבתא עם סוכר קינמון של קרין גורן

חומרים

לבצק:
4 ביצים
3/4 כוס סוכר (של שופרסל)
3/4 כוס שמן (שמן קנולה של שופרסל)
4 כוסות קמח (של שופרסל)
1 שקית אבקת אפייה (נכון, של שופרסל)

לקישוט:
1/2 כוס סוכר
1כפית קינמון

אופן ההכנה
מחממים תנור ל-180 מעלות.
בקערה גדולה שמים ביצים, סוכר, שמן, קמח ואבקת אפייה, ולשים בידיים רק עד שמתקבל בצק אחיד.
מקמחים את משטח העבודה וגם את הבצק, ומרדדים בעזרת מערוך לעובי חצי ס"מ בערך.
קורצים את הבצק בעזרת חותכני עוגיות בצורות שונות ומניחים את העוגיות ברווחים גדולים על התבנית.
מערבבים יחד סוכר וקינמון ומפזרים על העוגיות בנדיבות (לפני האפייה אנחנו לא עשינו זאת).
מכניסים את התבנית לתנור ואופים כ-15 דקות, עד שהן זהובות. מניחים לעוגיות להתקרר לפני שאוכלים. 

והתוצאה...



יום שישי הגיע, אני מצוננת נורא, אין לי כח, אבל אני רוצה להכין עוגה לשבת מה עושים?
נזכרת שיש לי בארון תערובת של עוגת שוקולד של שופרסל

 לתערובת מוסיפים 3 ביצים, 1/2 כוס מים ו- 3/4 כוס שמן, אני הוספתי 1/2 כוס שמנת מתוקה...מערבבים טוב טוב, מחלקים את התערובת לשתי תבניות אינגליש קייק או לתבנית 26 עגולה ולתנור...שחומם מראש לחום 180 מעלות במשך 40-50 דקות...
התוספת הנוספת שלי...קרם גנאש משוקולד מריר 60% של שופרסל עם שמנת מתוקה...
והתוצאה...

עוגה רכה ונימוחה, שוקולדית וטעימה ביום ראשון בבוקר כבר לא נשאר כלום...יאמי...
שבוע טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה