13 בפברואר 2014

יש לי סוד...וגם הגרלה...

"הסוד של מיה ומטר...הם תמיד יוצאים לעזרה...צוות חיש חשבון לכל בעיה מוצא פתרון..." כבר כמה ימים שהשיר הזה לא יוצא לי מהראש... 
אם אתם לא מכירים את השיר, תוכנית, אתר ומשחקים כנראה שלא הייתם כאן בשנה האחרונה, או שאין לכם ילדים בגילאי 3 עד 7.
בני בן ה-3 מאוהב במיה וישן עם ג'ירפה שקרא לו מטר...מכוסה בשמיכת פליז (ממנה הוא לא מוכן להיפרד) שקיבל מהסוד של מיה.
איך הכל התחיל?
הכל התחיל בוקר אחד...בני בכורי התעורר מוקדם וביקש לראות טלויזיה לפני הגן, הערוץ הנבחר היה ערוץ 23 (טוב זה ערוץ הילדים היחיד שיש לנו...יש לנו עידן פלוס) השעה 7:30 בבוקר ...והשאר כבר היסטוריה...מאז הוא מכור...
לא לטלויזיה (בעצם גם, אבל אני מקציבה כמות ואיכות), אלא לתוכנית "הסוד של מיה" והאמת גם אני יושבת איתו, צופה ונהנית...
אז בשביל מי שלא מכיר מיה (ילדה) ומטר (הג'ירפה שלה), מהווים צוות הצלה (צוות חיש חשבון) הנחלץ לעזרתן של דמויות שונות המאותתות להן מיקום פנטסטי מקביל. כל מפגש כזה מאלץ את הצמד להתעמת עם בעיות מתחומים שונים שהדרך לפתרונן כרוכה בפעילות חשבונית...חיבור, חיסור, סדרות ועוד...
בני יושב מול המרקע, מוקסם ואני רואה בעינייו איך הגלגלים במוחו מסתובבים ואת האושר בפניו כשהוא מצליח לפתור יחד איתם את הבעיה.
נכנסתי לגוגל וחיפשתי עוד פרטים ופרקים על מיה ומטר ולשמחתי הרבה גיליתי אתר שלם הסוד של מיה.
קיבלתי חודש התנסות באתר ומיד התחלנו לחקור אותו יחד...
אחרי רישום קל וקצר נכנסנו לאתר והתחלנו לבדוק מה יש בו.

ומה גילינו?
האתר מבית מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית)
אתר מקסים וצבעוני והכי חשוב מבחינתי ידידותי למשתמש. גם אני וגם בני הצלחנו לתפעל אותו מהרגע הראשון. כל דבר מוסבר בצורה ברורה ובקול, בני עבר עם העכבר על פני הציורים, שמע מה הפעילות המוצעת ובחר במה הוא רוצה לשחק (גם כל פעילות מוסברת באותו האופן).
המשחקים שבני אהב הם: 
  • משחקי מוסיקה - ללמוד, לשמוע ולהקשיב לכלי הנגינה השונים 
  • אי האותיות - לימוד אותיות, מילים וחרוזים במשחק ובכיף גדול
  • לימוד אנגלית עם דמות סגולה וחביבה - דורה ודייגו יש לכם מתחרה חדש 
  • משחקי חשבון - ברמות שונות ותוך כדי משחק
גם אני וגם בני הרווחנו ובגדול:
בני הרוויח אתר כייפי עם הדמויות שהוא אוהב והכי חשוב הוא חש עצמאות, הרי הוא מפעיל את האתר בעצמו, בוחר לבד את המשחק ומשחק בהנאה רבה.
ואני...אני הרווחתי שקט נשפי שהילד נמצא במרחב מוגן,חינוכי ולימודי עם תכנים ושפה המתאימים לו.
וביחד אנחנו יושבים משחקים/ לומדים בהנאה רבה...זמן אישי שלנו...רק הוא ואני, יש הנאה גדולה יותר?!

בגלל אני מבילה בשעות מסכים (טלוויזה ומחשב), גם אם התכנים ראויים, יש לנו מוצרים משלימים...
חוברות עבודה: חוברת המספרים שלי ואותיות מצלצלות להמשך פעילות מהנה ומלמדת (אני אוהבת לקחת את החוברות איתי כשאנחנו יוצאים מהבית או לנסיעות ארוכות) והכל צבעוני ונגיש.
ומשחק מאותיות למילים, לומדים לאיית מילים...עוד קצת גדול עלינו (פולניה,פולניה אבל אנחנו רק בני 3), אבל זו דרך נפלאה כרגע ללמוד לזהות אותיות או ללמוד באיזו אות מתחילה המילה...

אז אחרי שאנחנו נהנינו הגיע תורכם




ההגרלה

יש לי עשרה קודים לשבועיים לאתר הסוד של מיה לחלק לכם.
הקוד הוא להתנסות חינם למשך שבועיים. 

אז מה צריך לעשות?
לכתוב לי בפייסבוק תחת הפוסט בני כמה הילדים שלכם. עשרת הראשונים יזכו במיידית.



אז בהצלחה לכולנו...


   

3 תגובות:

  1. מיטל זכית את מוזמנת לשלוח לי בפרטי את המייל שלך לקבלת קוד הקופון

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק