12 בפברואר 2014

פסטיבל השוקולד הגיע...יאמי...יאמי...




איך אני אוהבת שוקולד...מבחינתי תנו לי שוקולד ואני מאושרת...לא חשוב לי איזה שוקולד...חלב, מריר או לבן (כן, כן, אני יודעת שוקולד לבן לא נחשב שוקולד בכלל וששוקולד משמין, אני הרי דיאטנית ). לא אכפת לי אם הוא ממולא או עם תוספות...אני מרוצה ומאושרת...
השילוב של וולנטיין דיי ושוקולד עבורי הוא אידיאלי ומתבקש...לשלב בין שתיים מאהבותיי הגדולות...בעלי וילדיי ושוקולד (שלמות)...

השבוע חל שבוע השוקולד בתאריכים 9-16 בפברואר 2014 במהלכו יוכלו אוהבי שוקולד מאילת ועד דן ליהנות
מארועים ופעילויות שוקולד ברחבי הארץ, יתקיימו פסטיבל השוקולד ותחרות פרסי השוקולד הבינלאומית בנוסף
לטעימות וסדנאות, כיתות אומן והנחות משמעותיות.
לפרטים נוספים הכנסו לאתר שבוע השוקולד

וגולת הכותרת מבחינתי הוא פסטיבל השוקולד:
פסטיבל זה מתקיים זו השנה השניה במתחם התחנה בתל אביב, בתאריכים 13-15 בפברואר 2014, ומי שעומדת מאחורי הפסטיבל היא יעל רוז.
במהלך הפסטיבל יתקיימו פעילויות וארועי שוקולד רבים ומגוונים כמו הכנה, עיצוב ופיסול בשוקולד, טעימות,
הדגמות ויצירה וכן קידום מכירות של מותגי שוקולד ומוצרים הנילווים אליו.
לפרטים נוספים הכנסו לאתר פסטיבל השוקולד
מתכון לעוגת כדורי שוקולד (אני לא יודעת מי ומאיפה המקור של המתכון)

להמיס בסיר 200 גרם שוקולד מריר ו-100 גרם חמאה
להוסיף לסיר 3/4 כוס סוכר, 1 כוס סוכר וחבילת פתי בר מפוררים ולערבב היטב לשטח בתבנית משומנת ולהכניס למקפיא
להקציף שמנת מתוקה, כוס חלב ואינסטנט פודינג שוקולד ולשפוך על התחתית
מקציפים שמנת מתוקה, כוס חלב, אינסטנט פודינג וניל, כפית נס קפה ומניחים מעל מוס השוקולד
להמיס 100 גרם שוקולד מריר, 70 גרם חמאה ו-3 כפות חלב וליקר שוקולד לקרר מעט ולמרוח על העוגה

בתיאבון!!!

עלות כניסה – מבוגר 15 ₪ / ילדים חינם.
פרטים נוספים באתר הפסטיבל:  http://www.chocolatefestival.co.il/
פסטיבל השוקולד, מתחם הרכבת החדש בתל אביב-יפו, נווה צדק.

בואו יהיה שוקולדי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה