10 בפברואר 2014

קרוקס קיץ 2014 - הכן רגלייך לקיץ

CROCS משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2014- נוחות, חדשנות ואופנה!




ההתחלה שלי עם קרוקס היתה צולעת (באמת?!)...כשקרוקס הגיעו לארץ באמת שחשבתי שהם מכוערים,לא הסכמתילנעול אותם למרות שכולם נעלו רק אותם, והאמת שהרגשתי גאה להיות זו שהולכת נגד הזרם (אני חזקה בבדיחות נעליים).

כשהגיע הדגם הצר יותר של נעלי הקרוקס התאהבתי...פתאום הנעל לא נראתה לי גסה או מגושמת...ולשמחתי גם מצאתי נעליים בצבע שאני אוהבת, אדום (טוב זו לא חוכמה יש כל כך הרבה צבעים) ובמידה שלי (אז זה היה 35 צר) ולא במחלקת ילדים.

הקרוקס הזה עבר איתי כל כך הרבה טיולים בארץ ובעולם, ימי עבודה והריון אחד עגול (ועם בצקות, זה היה לי הכי נח) וכשבאו אל סופם היה לי ברור שאותם אני מחליפה רק בזוג חדש.

הדגם שהיה לי כבר לא היה בחנויות, אז התאהבתי בדגם אחר ומאז הכל זה היסטוריה...

עם השנים הפכנו למשפחת קרוקס...הסנדלים שלי, הכפכפים של בעלי וגולת הכותרת...הסנדלים ונעלי הספורט של בני-בכורי כולם מבית קרוקס.

וכחובבת קרוקס שמחתי להגיע להשקת קולקציית אביב - קיץ 2014

ומה יהיה לנו הקיץ?


קולקציית הנשים - "כל אישה והקרוקס שלה"

  • נעלי עקב גבוהות- נעלי עקב עם הדפסים צבעוניים, שיקים ואופנתיים שונים: הדפסי נקודות, הדפסים מנומרים, כסופים שילובי צבעים ועוד. נעלי העקב נוחות, יפהפיות ומתאימות לכל אירוע: לעבודה, לבילוי, לשעות הפנאי. עקב גבוה- 240-360 ₪                                     צילום: אלי לביא
  • נעלי עקב ופלטפורמה עם עקב בינוני- נעליים המשלבות עקב שעם, מדרך קרוסלייט (המספק את הנוחות המדהימה) וחלק עליון עור או קרוקסלייט בצבעי כסף, טורקיז, סטוקו זהב ואורכיד, המתאימות להליכה נינוחה לעבודה, לים, לבריכה, לשעות אחר הצהריים ולכל אירוע. עקב בינוני: 240- 320 ₪ 

צילום: אלי לביא

  • נעליים קלאסיות שטוחות- נעליים לנערות ונשים הצורכות נוחות ללא פשרות בצבעים אופנתיים שונים:מנומרים, מנוחשים, זהב, ברונזה, גרפיט וסטוקו. והחידוש הגדול הוא...נעליים גמישות עם מדרס קרוסלייט פנימי (גמיש אף הוא) נשלף ורחיץ. נעליים שטוחות- 200-240 ₪ 

צילום: אלי לביא




  • כפכפי אצבע- כפכפי אצבע יפהפיים עם עקב נמוך ובלי להליכה לים, לבריכה, ולהליכה יומיומית מאווררת בקיץ החם במראה צעיר וסקסי. כפכפי אצבע: 180-240 ₪ 



מידות: 36-42

קולקציית הגברים - "תנעל קרוקס אופנתיות ולא תרצה אף נעל אחרת!"
קולקציית הגברים השנה מגוונת ואופנתית ונותנת מענה לכל גבר למטרות שונות. החל מנעלי מוקסין אופנתיות בשילוב עור, בד וקנבס עם חומר הקרוסלייט המדהים, דרך כפכפים שיקים איכותיים ואופנתיים, כפכפי אצבע לצעירים ועוד. כל זאת, בצבעי חאקי, נייבי, אספרסו וחול ים.


צילום: אלי לביא

מידות: 40-47
מחירים: 160-400 ₪

קולקציית הילדים
כמו בכל מקום וזמן הילדים גונבים את ההצגה וכך גם בקולקציית  הילדים.  לדגמים הישנים והאהובים עם הדמויות המוכרות (סופרמן, בטמן, הלו קיטי, דורה, מיקי מאוס ועוד...), מצטרפים דגמים רבים נוספים בצבעי פסטל רכים או בצבעים כהים ודומיננטיים, בדוגמאות שונות ומשונות וגולת הכותרת נעלי קרוקס המוכרות שעם כל פסיעה מדליקות אורות.
לבנות בצבעי סגול וורוד עם עיטורי פרחים ופרפרים ולבנים בצבעי כחול ושחור המזכירים רובוטריק (או לפחות ככה לי זה נראה)





להשיג ברשת חנויות CROCS ברחבי הארץ ובחנויות האינטרנט  www.crocs.co.il, ו- www.carrot.co.il (חנות היבואן ומותגים נוספים).

אז הכינו רגליכם לקיץ כי זה הולך להיות קיץ חם.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה