27 בפברואר 2014

72 גוונים של נירלט

הוזמנתי להשקת 72 הגוונים החדשים של נירלט וגיליתי 72 גוונים חדשים המסודרים כ-24 אופציות לשילובים בין הגוונים, המפגישים נוסטלגיה עם אמירה אישית, חדשה ועדכנית בעיצוב החלל.



והכל תחת השם: TIMELESS COLOR COLLECTION

בדיעבד אני חושבת, איך לא חשבו על זה קודם? כולנו (או בעצם אני יכולה לדבר רק על עצמי), רוצים בית מעוצב, שיקי,שכל מי שיכנס אליו יגידו וואו...משהו שישאיר חותם ויהפוך את הבית מסתם בית לבית שלי!

אז אפשר לקנות ריהוט מיוחד או בצבע מיוחד, מנורה מרשימה,אבל הפתרון הקל ביותר נמצא בקירות.

לא עוד קירות לבנים משעממים (גם אם באמצע יש תמונה גדולה וצבעונית)...אלא, נישה בבית או בחדר שהוא קצת שונה, יותר מיוחד, יותר צבעוני...

ההשראה לקולקצייה:
מגיעה מהחלל הבית האישי, לזה המשקף אותנו בצורה הכנה ביותר וגורם לנו לחושה נוחה ומוכרת.
הבית מקבל מראה נוסטלגי מתוך סיפורים וחפצים אישיים המלווים אותנו לאורך השנים וימשיכו גם אחרינו. אותה נוסטלגיה מקבלת פרשנות עדכנית בחלל, כזו המתאימה למציאות מהירה ומודרנית הזקוקה באותה נשימה לשקט נפשי ואמירה אישית.
לדברי שיר זכאי סמנכ"ל שיווק ופיתוח עיסקי בנירלט: "לנו בנירלט חשוב לעזור וללוות את הצרכן בצביעת הבית. אנו יודעים שבחירת הגוונים המדויקים והנכונים לחלל, הינה משימה לא פשוטה, לכן אנחנו דואגים להביא בכל שנה את קולקציית הגוונים העדכנית והרלוונטית. בקולקציה הנוכחית יצרנו כלי נוסף המאפשר לצרכן לבחור גוון ולקבל את השילובים המומלצים עבורו."
לדבריה: " את הקולקציה החדשה יצרנו לאחר מחקר רחב בעולם. המגמה העיקרית בעולם הצבע עוסקת בחיפוש אחר גוונים חדשים אשר יעניקו לחלל תחושה המשלבת נוסטלגיה עם מודרניות ובעצם יעניקו לחלל מראה על זמני.
גווני הקולקציה רכים, ערפיליים ואלגנטיים כמו מסכי עשן העוטפים כל גוון ומעניקים לו אופי ושונות. החל מגווני חול ואבן , דרך גווני ים וגווני מנטה מעושנים, גווני אדמה דרמטיים ועד גוונים כהים במיוחד של פטל חורפי, ירוקי יער, כחולי דיו ושחורי פחם."



 

ולכן נירלט עושה זאת שוב בצורה ייחודית בהצגת 72 הגוונים החדשים על גבי קירות בחנויות מובילות במתחם העיצוב דיזיין סנטר במסגרת שת"פ חדשני.

הקולקציה מושקת בצורה מוחשית המאפשרת לקהל להתרשם מהגוונים בדרך קלה, נוחה וחווייתית.
במסגרת השת"פ , כל חנות הלוקחת חלק בפרויקט תציג גוון נבחר מקולקציית timeless color collection על גבי קיר מרכזי והמבקרים בחנויות המתחם יוכלו להתרשם מהגוונים בחלל מוחשי ומעוצב ולא רק על-גבי קטלוג.

בין החנויות המשתתפות בפרויקט ובהן ניתן לבקר ולחוות את הגוונים החדשים: מליס, קטאלן איטליה, חזי בנק, ניו וינטג', אפרת אילן ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה