9 במרץ 2014

חמי געש - לפנק, לפנק, לפנק

הפעם הראשונה שלי בחמי געש היתה לפני 6 או 7 שנים, חברה טובה הזמינה אותי ליום פינוק בחמי געש, קצת בריכות (פחות התחברתי לריח של הגופרית אבל איזה כיף בריכות חמות), מסאז' עם אבנים חמות (מופלא שלמרות שערך 45 דקות הרגיש קצר מדיי) ושלווה...מאותו היום יצאתי עם הידיעה שאני חוזרת לשם והפעם עם בן זוגי (בעלי כיום) לעוד יום של פינוק...
לקחו מספר חודשים, ויום הפינוק השני בחמי געש יצא לדרכו...כבר בחנייה התחילה אצלי ההתרגשות וגם הפעם בתוכנית היו בריכות (פנימיות ואחת חיצונית), מסאז' עם אבנים חמות (בפעם הראשונה לבן זוגי שיצא מרחף) ולקינוח ערב שירה בציבור מסביב לבריכה. כיף...כיף...כיף...
ואחרי שנים שלא הייתי...הפתעה...קיבלתי הזמנה לחמי געש המחודש...

צילום: יח"צ
שוב (אחרי שנים) יצאתי לדרך, החנייה אותה חנייה וההתרגשות מתחילה...

אז לכבוד מה ההזמנה? חמי געש עברו מהפך - מאתר מרחצאות לקומפלקס תיירות קסום 
המהפך כולל: אולם מרחצאות חדיש, בריכות מים תרמו מינראליים עם 60 ג'טים (ברמה ובתקן בינלאומיים), בריכת שחיה חצי אולימפית (בסטנדרטים אירופאים וברמת מערכות מים וגימור, גבוהים ביותר) , בריכת פעוטות, מסעדה, בית קפה ספא מקצועי ואירוח כפרי (עם מיטב חידושי הטכנולוגיה 
הושקעו בו כ- 20 מיליון שקל.


צילום: יח"צ
 אז לפני רשמי מהביקור (ספויילר - המפנק) קצת רקע על המקום:
בקיבוץ געש, חמש דקות מהרצליה, פועל לו אתר המרחצאות חמי געש.
האתר נפתח בשנת 1998 וחולש על פני 18 דונם.
הכל התחיל בשנות השמונים מקידוחי נפט בקיבוץ געש, נפט לא מצאו, מה שכן מצאו היו מים טבעיים המועשרים במינרלים, מלחים וגופרית. בריכות המים בחמי געש נובעים משתי בארות בעומקים שבין 1700-1200מ' המים עשירים בגופרית , יוד ומינרלים נוספים.המתאימים גם לאלה המבקשים ליהנות, לבלות ולהתפנק בכל ימות השנה. וגם תורמת בין היתר לחידוש העור, מקלה על בעיות פרקים ושרירים.
  
הביקור התחיל ב
מרכז טיפולים (שמכיל 13 חדרים) רחב הידיים, המואר ברכות ומבושם בקטורת...אווירה שמכניסה אותך למוד איטי ושליו...משתיקים את הפלאפון ומשאירים את העולם בחוץ (גם את הבעל והילדים שבבית).
היצע העיסויים וטיפולי גוף הוא רחב במיוחד לימי החורף: פילינג גוף משולב עיסוי בקרם שוקולד חם, נרות הופי- עיסוי ראש, אבל החלטתי לקבל טיפול חדש ומפנק, עיסוי בחמאה...
המעסה שלי הובילה אותי לחדרי ופה המסע שלי בחלום התחיל: המיטה מחוממת (איזה כיף), החדר חמים ונעים (ונקי), נרות ומוסיקה מרגיעה...לא היה צורך להגיד לי פעמיים וכבר הייתי שרועה על המיטה מכוסה במגבת רכה ובעיניים עצומות.
והעיסוי אוי העיסוי...חלום שהתגשם, המעסה ידעה בדיוק איך ומה היא עושה, תחושת החמאה על הגוף חדשה לי ונעימה ואני התמסרתי לתחושה...
כשנאמר לי להסתובב על הגב, הבנתי שהעיסוי עומד להיגמר...
יצאתי מהעיסוי מרחפת והצטרפתי לחברותיי המרחפות (כל אחת דיברה בשבח המעסה שלה והעיסוי הייחודי שלה).
עיסוי בשוקולד
צילום: יח"צ
העיסוי הבא שלי, עיסוי בקנקנים
משם המשכנו לארבעת הבריכות הטבעיות המכילות מים חמים בטמפרטורות שונות עם עשרות נקודות של זרמי ג'טים שנובעים מדפנות ורצפת הבריכה. בכל בריכה (וניסינו את כולן) חיפשנו את נקודות זרמי הג'טים ונצמדנו אליהם להנאתנו. שיחה טובה, חברה טובה והכל בבריכה חמה - מה אני צריכה יותר?
והכיף הגדול הוא שהכל ללא ריח הגופרית (שלי אישית פחות מפריע, אבל יש אנשים רגישים יותר).

האתר מכיל גם סאונות רטובות וסאונה יבשה, עיסוי מימי מזרמי גופרית, אותם לא ניסיתי מפאת חוסר זמן.
בנוסף מציעים בחמי געש, גם 32 חדרי אירוח כפריים עם נוף פסטורלי, שמתאימים לזוגות ומשפחות כאחד. אלו שיבחרו להתארח בימים שלישי או רביעי יזכו לבונוס נוסף: חגיגות זמר עברי וטברנה יוונית החל מ-19.00בערב (אני הייתי ביום שני אז לא חוויתי את החגיגה).

התקלחתי (ולפי דעתי זה המקום היחיד שקצת פגם בחוויה...המקלחות מיושנות ופחות מפנקות) ומשם המשכנו לחנות המוכרת בגדי ים כל השנה, מוצרי טיפוח שונים והמיוחדים בהם הם תוצרת בעלי המקום (שכרגע נמכרים שם)...מוצרי הטיפוח שלהם "ספא מן הטבע" נעימים ועם ריחות משגעים על בסיס חמאת שיאה ועם תמציות ארומטיות שנשארות איתך...
המוצר המיוחד של המקום הוא כובע סאונה מצמר מרינו לשמירה על השיער בזמן השהות בסאונה, והמחיר רק 89 ש"ח.

התחנה האחרונה היתה במסעדת המקום...לארוחה בשרית, נחמדה וטעימה...



וזהו נגמר...אני כבר מתכננת את ביקורי הבא במקום והפעם עם אישי...להמשך ריחוף משותף...


קישור לאתר חמי געש

אני נהניתי עכשיו תורכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה