24 במרץ 2014

פטנט עולמי: מברשת אלקטרוסטטית מסיליקון!

אם יש דבר שאותי אישית מעצבן זה לגלות על בגד שחור שיערות לבנות קטנות שלא יורדות או על בגד לבן שיערות שחורות (מניסיון רב שנים בגידול כלבים וחתולים).
כיום זו שמשירה שיער בבית זו אני (שיער מתולתל ארוך)...
אז הרשו לי להציג לכם את מברשת אלקטרוסטטית מסיליקון מבית חברת VIVIAN האיטלקית.

קיבלתי את המברשת להתנסות והחלטתי לנסות אותה בשני מקומות קשים (לי הם קשים...): הראשון הוא פינות הבית ומסביב למעצור הדלת שם יש מצבור אבק (ושיער שלי...), מקומות אליהם המטאטא לא מגיע ביעילות ולא עושה את המצופה ממנו...המברשת נשלפה, כרעתי על ברכיי והכל נאסף אל המברשת (בקלות ובמהירות)!
החלטתי לנסות בעוד מקום מעצבן, מסילת התריסים וגם שם האבק נאסף ביעילות (קצת פחות בקלות וקצת פחות במהירות אבל אני לא מתלוננת).

אז איך זה קורה?

המברשת לוכדת אבק, שיער ולכלוך ע"י חשמל סטטי ש"מצמיד" אל סיבי הסיליקון את הלכלוך הניתן להסיר במים זורמים.

המברשת מיועדת לשימושים רב גוונים: ניקוי ספות ומיטות, מרבדים, בגדים ומעילים וגם אביזרי בית אחרים קשי ניקוי כמו רדיאטורים ומסילות של תריסים. 

ובמיוחד מומלצת כמברשת לחיות מחמד.

מברשת הסיליקון היא מוצר בריאותי מאחר ומפחיתה גירויים ואלרגיות בדרכי הנשימה – אינה מרימה ענני אבק ולוכדת כמגנט חלקיקי אבק ולכלוך ואת קרדית האבק.

מומלץ לשטוף את המברשת לאחר כל שימוש, המים פורקים את היונים החשמליים וכל השערות, האבק, והלכלוך נשטפים לכיור (שימו מסננת כדי שלא יסתם לכם הכיור).
ההבטחה היא שסיבי הסיליקון אינם קורסים ואינם מתבלים בקור בחום ובחשיפה לשמש ועמידים בחום עד 260 מעלות צלזיוס (לכן המברשת ניתנת לסטריליזציה בקיטור).









מחיר לצרכן: 49.90 ש'.

להשיג בסניפי רשת "הום סנטר" ו"אייס" ברחבי הארץ.


אני עדיין לא אוהבת לנקות אבל עכשיו קל לי יותר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה