3 במרץ 2014

משלוחי מנות...קצת שונים

אני מאד אוהבת לשלוח ולקבל (כמובן), משלוחי מנות...ואם הם מיוחדים, אז זה אפילו כיף כפליים...
כולנו מכירים את משלוחי המנות עמוסי הכל טוב, שבעודינו לועסים ונהנים אצד הפולני מתעורר ומיד אנחנו מתחילים לקטר על הדיאטה שנשברה, על כך שהקיץ בפתח ואנחנו עוד סוחבים איתנו עודפים מחנוכה, על כך שאנחנו חלשי אופי ולא עומדים בפני פיתויים וכו'...(האמת שכדיאטנית כבר שמעתי הכל).
אז כדיאטנית נשאלתי לא פעם ולא פעמיים: "אז מה נשים במשלוח המנות?"
וכאחת שמאד אוהבת להשתתף בחילופי משלוחי מנות (ענקים וגמדים), תמיד חיפשתי את משלוח המנות השונה והמיוחד...ואם אפשר במחירים סבירים (50-100 ש"ח).
והאמת היא שהשמיים הם הגבול...

עשר משלוחי מנות שונים ומיוחדים:

עציץ רקפות
איזה כיף לקבל משלוח מנות צבעוני ופורח (אני מאד אוהבת), עציץ רקפות בנייר צלופן...אפשר לתת לילדים לקשט את העציץ בצבעי גואש ו/או מדבקות, לאווירת החג ניתן להוסיף רעשן, משרוקית ומסיכה.

שתילי צמחי תבלין
מי ביקש משלוח פורח ואכיל? משלוח מנות של ארבעה שתילי תבלין לבחירתכם בעציץ מעוצב, רוצים להוסיף נגיעה אישית? הוסיפו מתכון לכל תבלין (רצוי לניילן ולהדביק על מקל ארטיק ולשתול בעציץ התבלין הנכון).

קנקן תה
אחד ממשלוחי המנות האהובים עליי, ובשל כך אני אוהבת לתת אותו והתגובה תמיד מחממת את הלב.
אני קונה קנקן תה שקוף וממלאת אותו בתיונים/ חליטות טעימות. ניתן להוסיף עוגיותאו אזני המן (שיהיה מה לנשנש ליד) או מקלות סוכר לערבוב. הכל נעטף בנייר צלופן ולרוויה.

ספר בישול/ אפייה
עוד משלוח מנות אהוב עליי, ספר בישול/ אפייה אליו אני מצרפת כלי מטבח או כפפות לתנור...למשקיעים אני ממליצה להכין מתכון מהספר ולתת כמשלוח את העוגה/ עוגיות ואת הספר כדי שאם ישאלו אתכם מה המתכון...תוכלו להגיד שהוא מצורף בספר (המלצה חמה - סמנו אותו).

תבנית לפאי
אם במטבח עסקינן אז...
תבנית לפאי מקרמיקה, בצירוף כפות עץ או סיליקון ו/או סינר/ כפפות לתנור ומתכון אהוב מנויילן (בפורים ניתן להוסיף מתכון לפאי פרג). 

כוס חיבוקי
אני יודעת שאמרתי משהו על דיאטה...
לפורים מתוק במיוחד אפשר להביא כוס חיבוקי עם מדליוני שוקולד להכנת שוקו חמים וטעים (המלצה אישית שלי להוסיף מרשמלו קטן לפינוק). 

כירבולית
עוד משלוח מנות מחמם ולא רק את הלב, כירבולית נעימה וצבעונית עם גרביים פלאפיות ומפנקות (הולך נהדר עם הכוס חיבוקי או עם ספר או עם ספל קרמיקה עם תיונים) להתכרבלות חמימה ונעימה.

שלוח מנות האוירה משפחתית
משחק שמתאים לכל בני המשפחה...מטאקי ועד מונופול, ממשחק "חלום לי" ועד משחק "לא בא לי" (dreambow)...הכי חשוב משחק שכל המשפחה משחקת בו יחד.
ניתן להוסיף מסיכות לצביעה וצבעי מים/ גואש לכלאחד מבני המשפחה ורעשנים במגוון גדלים.

מארז אפייה לקטנטנים
אני מאד אוהבת לקבל משלוחי מנות מיוחדים לקטנטנים שלי...ובמיוחד אחד שמשלב שתי אהבות שלי הקטנטנים שלי ואפייה אז למה לא לשלב באהבה שלי את הקטנטנים
מארז אפייה לקטנטנים המכיל סינר קטן, מערוך וחותכנים בצורות (גם מתכון לעוגיות חמאה מנויילן יתקבל בברכה).

פירות העונה
משלוח מנות שמח, צבעוני, טעים ובריא...מגש עם פירות העונה...
ניתן לרכוש מגשים מוכנים בעלויות משתנות או להכין אחד כזה בעצמנו...יאמי 
  

פורים חמים ונעים,
שמח ומבדח,
בטיחותי ואוהב

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה