31 במרץ 2014

מוו...ממרח על בסיס גבינה ושוקולד

המעטפה הגיעה...איזה כיף...החוויה החדשה היא מוו...הממרח על בסיס גבינה ושוקולד החדש של טרה (מהמחלבה החדשה)...
אמא שלי אומרת לי שבתור ילדה מאד אהבתי את השילוב של גבינה ודני (כן...כן...פעם ככה היו עושים זאת), הזיכרון שלי חקוק מהשילוב הזה הוא של תינוק פולט עליי את הגבינה עם הדני בזמן שעשיתי עליו בייביסיטר.
החוויה הזו הותירה בי את רישומה כל כך חזק כך שאף פעם לא ערבבתי גבינה עם דני או שוקולד לילדיי מלבד כשאפיתי...
והנה המוצר מונח על שולחני...
ראשון טעם את החוויה בעלי...ואמר: "זה זיכרון ילדות וזה טעים". בני בכורי היה הבא שאכל פרוסת לחם עם שכבה עדינה של ממרח הגבינה והשוקולד והודיע שזה טעים והוא רוצה עוד...(והוא חיכה בסבלנות ליום למחרת ואם מישהו חושב שהוא שכח מזה אז טעות בידו).
פתחתי את המכסה וריחרחתי...הריח נעים. הכנסתי אצבע וטעמתי קלות ו...זה טעים.
לקחתי פרוסת לחם (מלא כמובן...אני הרי דיאטנית) ומרחתי שכבה דקה, הופתעתי לגלות מרקם שמזכיר יותר שוקולד למריחה מאשר גבינה והטעם עשיר שמשלב בתוכו גם שוקולד וגם את הגבינה.
ואז הסתכלתי על הערכים התזונתיים (דיאטנית כבר אמרתי?!), וגיליתי שהמוצר אומנם טעים אבל לא בדיוק דיאטטי...
324 קלוריות (או יותר נכון קילו קלוריות - קק"ל) ל-100 גרם מוצר
39 גרם פחמימות ל-100 גרם מוצר
ו-16% שומן!

ומה המסקנות שלי?
הממרח טעים אבל צריך להיזהר שלא להיסחף ולסיים את כולו, שווה לשמור כפינוק של שעה ארבע או בערב אחרי שהקטנטנים הולכים לישון.
ומומלץ בחום לאפות איתו...הטעם, המרקם והשילוב יכול רק לנצח



אז מוו...לכם  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה