13 במרץ 2014

הדבורה מאיה חוזרת לבקר במגוון האביזרים לבובה

"אמא תראי...הדבורה מאיה..." בני בכורי קרא בהתרגשות, לא האמנתי שהבן שלי רואה את התוכנית הזו, מיד הצטרפתי אליו וחזרתי בן רגע לילדות שלי.
בילדותי מי לא הכיר את הדבורה מאיה עם חברה ווילי ופיליפ החרגול, יותר מזה אתם זוכרים שעל מעדן הדני היו פעם מדבקות של הדבורה מאיה? 
ולכן שמחתי שהדבורה מאיה החמודה,  שכולנו היכרנו ואהבנו בילדות, חזרה (לפני כמה שנים) לשידור בערוץ הופ!
במקביל חברת "הנסיך הקטן" השיקה מגוון אביזרים לבובה, ממותגים בדבורה החביבה. המגוון כולל: טיולון, עגלה, כיסא בובה לרכב ועוד.
לאחרונה, עברה הגרפיקה של הסדרה שדרוג לגרפיקה תלת ממדית מודרנית, ובמקביל הושקו המוצרים מחדש, כאשר הם מעוטרים בגרפיקה החדשה.

אני קיבלתי להתנסות את הסלקל הסגלגל עליו מתנוססת הדבורה מאיה, הסל קל עשוי מפלסטיק איכותי וחזק, קל ונוח לאחיזה...בני בכורי מיד הודיע שזה כמו הכיסא של הקטנטן שבחבורה, רץ והושיב בסלקל את בובת דייגו.
אני יודעת שיהיו (והיו) אלה שהתפלאו שבני בכורי משחק עם בובות, עגלה לבובה וסלקל ויש לי רק תשובה אחת עבורם: אז מה?!
אני לא רואה כל פסול שלבניי יש מגוון רחב של בובות (חיות, פרווה, דייגו, רותי סמרטוטי ועוד), עגלה של בובה (נמצאה אחת בצבע כחול) וסלקל. אני מאמינה שצריכים וחשוב לחשוף את הילדים מגיל קטן לשלל משחקים וצעצועים ולא רק לפי מגדר.
אצלנו ההנאה היתה ועודנה גדולה...בני בכורי גם שם את הסלקל על גבו והופך לאסטרונאוט (ילדים...)


מגוון הצעצועים של הדבורה מאיה כולל אביזרים לבובה באיכות ובטיחות ללא פשרות, בעלי נראות ממש כמו של המוצר האמיתי לתינוק, אשר יגרמו לכל ילד או ילדה להרגיש כמו הורה המטפל ומעניק לתינוק שלה את מלוא תשומת הלב.
מגוון המוצרים כולל: טיולון לבובה, עגלה, סלקל/ כיסא בובה לרכב, סט 3 חלקים מהודר הכולל טיולון, כיסא אוכל לבובה ולול. כל המוצרים עשויים מתכת, פלסטיק ובד איכותיים, ובעלי מנגנוני נעילה לבטיחות מרבית.

טיולון מטריה- בעל 3 מנגנוני בטיחות למניעת קיפול על האצבעות, עם תפס מיוחד המאפשר להשאיר את העגלה סגורה. העגלה נסגרת בקיפול מטריה לחיסכון רב במקום אחסנה. מחיר לצרכן: 79.9 שקל.
כיסא לרכב עבור הבובה- איכותי ועמיד, הכיסא קל במיוחד ונוח לנשיאה. כיסא זה מתאים לשלושה שימושים: כיסא האכלה, כיסא נדנדה וכיסא לרכב. מחיר לצרכן: 59.9 שקל.
עגלת דיאנה לבובה-  עגלה איכותית ומוקפדת במיוחד, בעלת מנגנון בטיחות כפול, עם אמבטיה רכה המתפרקת לשימוש בתור עריסה נפרדת. קיפול שטוח לנוחות אחסון.  מחיר לצרכן: 199.9 שקל.
ערכה לבובה- סט מושלם למשחק! סט הכולל כיסא אוכל איכותי ויציב, עגלת טיולון מתקפלת, לבובה שסיימה את האוכל יפה ורוצה לטייל. לול + נרתיק לאחסון נח, המתאים לשימוש גם כארגז משחקים. מחיר לצרכן: 249.9 שקל.


להשיג: ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633

 חברת "הנסיך הקטן", מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, כלי כתיבה וצעצועים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), סמי הכבאי, טבע תום, פישר פרייס ועוד.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה