18 במרץ 2014

לקנות מזוודה זה כבר לא תיק

כמי שאוהבת לטייל בארץ ובעולם (וטיילה לא מספיק), אין דבר מעצבן יותר מלרדת מהמטוס (באילת או בסין) ולגלות שהמזוודה שקניתי במיטב כספי נהרסה או שבמהלך ההליכה לצימר גלגל סורר החליט להישאר בשביל הגישה לצימר.

מזל שרשת "תיק התיקים" דואגת למזוודות במחירים אטרקטיביים (מישהו אמר מהפיכה?) והחלה לייבא מותגי מזוודות בלעדיים שיימכרו בסניפי הרשת בכ- 40% מהמחירים של המתחרים (במחירים שבין 599-999 ש' לסט של 3 מזוודות). 
  
כל המזוודות מיוצרות ברמת גימור גבוהה,עמידות מפני חבטות ונפילות, בעלות 4 גלגלים מסתובבים 360 מעלות, ידית טלסקופית נשלפת, רוכסנים כפולים תאים לאחסון ו"מתגלגלות" לצד הנוסע בנוחות מקסימאלית. שכחתי להזכיר את מגוון הצבעים (אישית אני מעדיפה את הזוהרים ככה אני מזהה אותם ממרחק).

המותגים הם:

  • weekend  - המזוודות מגיעות גם כמזוודות קשיחות העשויות מחומר  ABS (זהו פלסטיק קשיח), בעלות הגנה בקצות המזוודה מפגיעות, והן כמזוודות בד (פוליאסטר עמיד במיוחד 600 דנייר) עם גב מזוודה קשיח. מחיר סט 3 מזוודות קשיחות/ בד: 599 ש"ח (ניתן לרכוש גם כבודדות) .


  • Aotian – מזוודות קשיחות, עשויות מהחומר המתקדם פוליפורפילן, בעלות אפקט "גמיש" המונע נזקים מנפילות, מכות וחבלות במסוע בשדה התעופה ועמידות בפני משקלים כבדים. לא האמנתי...כשראיתי את בעל הרשת עומד על המזוודה שנמעכה לגמרי ולאחר שירד ממנה המזוודה חזרה לצורתה המקורית ללא כל סימן ופגע (מגניב ופרקטי) וניתנת עליהן אחריות ל- 10 שנים. מחיר סט 3 מזוודות 999 ש"ח (ניתן לרכוש גם כבודדות).


להשיג ברשת "תיק התיקים" ברחבי הארץ.

אז רק שתדעו לפני החופשה הבאה שלכם.

תגובה 1:

  1. ממליצה בחום לקנות אותם עם כבר ברשת טרבל תיק שבהרצליה ב 600 שקלים, הייתי בתיק התיקים והחזרתי את המזוודות לאחר שראיתי שבטרבל תיק מוכרים אותם ב 40 % זול יותר, אני לא ידעת מתי הכתבה עלתה לאוויר. אבל 999 זה ממש לא מהפכה!

    השבמחק